اخبار بازی

خالق The Witcher به دنبال دریافت پول بیشتری از CD Projekt RED

خالق The Witcher به دنبال دریافت پول بیشتری از CD Projekt RED

وی جی مگ: در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز به پایان رسیده اما اخبار جدید نشان می‌دهد که خالق The Witcher به دنبال دریافت پول بیشتری از CD Projekt RED سازنده بازی‌های این مجموعه است. مسئله‌ای که چند ماه پیش نیز صحبت‌های بسیاری درباره آن شده بود.

به گزارش وی جی مگ، آندژی ساپکوفسکی نویسنده کتاب‌های The Witcher به دنبال دریافت پول بیشتری از CD Projekt RED است و به نظر دلیل اصلی این موضوع توسعه تعداد بیشتری بازی در دنیای این مجموعه است. در مقابل CDPR اعلام کرده که ادعای آندژی ساپکوفسکی بی‌اساس و آنها دلیلی برای پرداخت پول بیشتر بابت در اختیار داشتن امتیاز The Witcher ندارند.

در اصل آندژی ساپکوفسکی مبلغی بیشتر از آنچه در قرارداد اولیه ذکر شده بود را طلب کرده است. مسئولین CD Projekt RED در بیانیه خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که کمپانی آنها به شکل کاملا قانونی در گذشته با پرداخت مبلغی امتیاز ساخت بازی براساس The Witcher را از نویسنده کتاب‌های این مجموعه یعنی آندژی ساپکوفسکی خریداری کرده است.

چند ماه پیش بود که آندژی ساپکوفسکی اعلام کرد اگر می‌دانست روزی درآمد بازی‌های ساخته شده براساس The Witcher به این شکل افزایش پیدا می‌کند، مطمئنا قرارداد متفاوتی را امضا می‌کرد و در قبال مبلغی اندک امتیاز ساخته خود را به CDPR واگذار نمی‌کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =