اخبار بازی

واکنش گسترده طرفداران The Witcher به وضعیت ساخت سریال این مجموعه

واکنش گسترده طرفداران The Witcher به وضعیت ساخت سریال این مجموعه

وی جی مگ: پس از انتشار شایعات پیرامون خصوصیات انتخاب بازیگر برای شخصیت Ciri از مجموعه The Witcher لوران اشمیت هیساریچ اعلام کرد که مدتی در توییتر غایب خواهد بود تا تولید سریال با سرعتی بیشتر جلو برود. با این حال جنجال به وجود آمده واکنش گسترده طرفداران The Witcher را به وضیعت تولید و انتخاب بازیگر این مجموعه به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، بازخوردهای به وجود آمده به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. برخی از واکنش‌ها طعنه‌آمیز بوده، عده‌ای به صورت مستقیم نارضایتی خود را از پروسه تولید اعلام کردند و در عین حال عده‌ای دیگر نیز تصمیم گرفتند به تیم سازنده سریال اعتماد کنند. مخصوصا با توجه به این موضوع که نویسنده کتاب‌های The Witcher یعنی آندره ساپکوفسکی در کنار تیم تولید حضور داشته و بر روند کار نظارت دارد.

آخرین توییت منتشر شده از سوی هیساریچ بدین شرح بود که «زمان آن رسیده تا مدتی به حضور خود در توییتر خاتمه بدهم. محبت موجود در این فضا شگفت‌انگیز بوده و در عین حال تنفر موجود هم ظاهری روشنفکرانه دارد. درست به مانند دنیای واقعی. با این حال من باید سعی کنم اندکی به خواندن مشغول شده و به میزان بیشتری هم فیلمنامه سریال را تکمیل کنم در غیر این صورت پایان‌بندی وجود نخواهد داشت. به‌زودی با اطلاعات بیشتری بازخواهم گشت. با یکدیگر مهربان باشید.»

پس از این واکنش گسترده طرفداران The Witcher به دو بخش عمده تقسیم‌بندی شد. برخی موضع پشتیبانی خود را از تیم سازنده سریال اعلام و برخی هم نگرانی‌های خود را ابراز کردند. تعدادی از این توییت‌ها بدین شرح است: «چندان هم فرقی نمی‌کند. تهیه‌کنندگان می‌توانند هر شخصی که از نظر بازیگری برای نقش مناسب است انتخاب کنند. نه از روی ظاهر.» «محبت فراوان من برای شما و تیم توسعه سریال. اگرچه تاکنون از پیشرفت‌های حاصل شده غافل‌گیر شدم اما آن را دوست دارم. من دوست دارم غافل‌گیر شوم. به دنبال آن هستم تا موارد جدیدی در سریال وجود داشته باشد.» «بسیاری از مخاطبین عاشق جهان و شخصیت‌هایی هستند که در کتاب و به خصوص در بازی‌های آن به تصویر کشیده شدند. بنابراین طبیعی نیست که آن‌ها بخواهند شخصیت‌ها همان ظاهر و احساس را در سریال شما داشته باشند؟»

«لطفا بازیگرانی را انتخاب کنید که از نظر ظاهر شبیه شخصیت‌های کتاب باشند. من آن‌ها را در حالت‌های مختلفی تصور کرده و اگر آن‌ها شبیه ظاهر اصلی خود نباشند برای مخاطبین غریبه خواهند بود.» «به عنوان یکی از اتباع مونت لهستان که به فرهنگ خود افتخار می‌کند تاکنون از روند سریال ناامید شدم. شما فرهنگ من را تغییر دادید.» «تنها به دلیل آن که حرف و حدیث‌های پیرامون شخصیت‌ها مورد تایید قرار نگرفته هنوز اندکی امید برای این مجموعه دارم. به لوران هیساریچ اعتماد کردم که روی قول خود می‌ماند. اما ترسی وجود دارد که این اتفاق رخ ندهد. این اولین باری نیست که قومیت یک شخصیت عوض می‌شود.» باید دید در نهایت چه سرانجامی در انتظار سریال در دست ساخت شبکه نت‌فلیکس خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + هجده =