اخبار بازی

اعلام جزئیات داستانی و بازه زمانی پخش سریال The Witcher

اعلام جزئیات داستانی و بازه زمانی پخش سریال The Witcher

وی جی مگ: روند تولید سریال مورد انتظار شبکه نت‌فلیکس یعنی The Witcher با اقتباس از عناوین ساخته شده شرکت CD Projekt RED به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. منبع اصلی این سری، رمان‌های آن بوده که نویسنده آن نیز یعنی آندره ساپکوفسی به تیم توسعه سریال کمک می‌کند. با این حال نویسنده و مدیر پروژه یعنی لوران اشمیت هیساریچ اطلاعاتی جدید از جزئیات داستانی و بازه زمانی پخش سریال The Witcher را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، چند روز قبل بود که اعلام شد هنری کویل بازیگر نقش Superman در فیلم Man of Steel نقش شخصیت اصلی The Witcher یعنی Geralt of Rivia را ایفا خواهد کرد. مشخص شدن بازه زمانی پخش سریال The Witcher از جمله اطلاعات آن است. در حالی که پیش از این خبرها ناشی از انتشار سریال در سال 2020 بودند اکنون مشخص شد در تاریخی نامعلوم از سال 2019 سریال مورد انتظار نت‌فلیکس پخش حواهد شد. بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا مارک همیل به عنوان بازیگر نقش شخصیت Vesemir انتخاب شود. زیرا در گذشته به ایفای نقش آن ابراز علاقه کرده بود. با این حال هیساریچ تاکنون نشان داده که کار در فضای مدیوم سریال و نت‌فلیکس را بلد بوده و تیم خوبی به همراه خود دارد.

اکنون خلاصه‌ای از مهم‌ترین اطلاعات جدید به اشتراک گذاشته شده توسط هیساریچ بدین شرح است که «معمولا برای انتخاب بازیگران، مسئول انتخاب بازیگر یک صحنه مخصوص از یک شخصیت را از قسمت نخست برای تست بازیگری انتخاب می‌کند. با این حال از آن جایی که انتخاب بازیگران ما  به صورت بین‌المللی انجام می‌شود و این پروسه خود شامل مکاتبه‌ها و ارسال و دریافت ایمیل‌های بسیاری می‌شود و امروزه نیز هیچ چیز در دنیای اینترنت به صورت راز باقی نمی ماند، تیم نویسنده تصمیم گرفته تا صحنه‌های کاملا جدیدی را برای شخصیت‌های اصلی بنویسد و ایجاد کند. این موارد تنها برای به تصویر کشیدن لحن و فضای داستان، عمق و احساسات شخصیت‌های داستان از جمله Geralt و دوستانش ایجاد شده است تا برای تست بازیگری مورد استفاده قرار بگیرد. اسپویل شدن آن‌ها آزاد بوده و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.»

«تمامی این گفته‌ها بدین معنی است که چنان‌چه سکانس‌ها و جزئیاتی در خصوص داستان سریال The Witcher در هفته‌های آینده منتشر شد، اگرچه این موارد واقعی هستند اما ارتباطی به داستان اصلی داخل سریال نخواهند داشت.» اقدامات صورت گرفته نشان می‌دهد هیساریچ و تیمش مسیر درستی را برای این سریال در پیش گرفته‌اند. باید دید نت‌فلیکس پخش سریال The Witcher را برابر با چه تاریخی از سال 2019 اعلام می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + هجده =