اخبار بازی

معرفی بازیگر‌های Ciri و Yennefer در سریال The Witcher

معرفی بازیگر‌های Ciri و Yennefer در سریال The Witcher

وی جی مگ: به دنبال آن که ماه گذشته اعلام شد نقش شخصیت Geralt of Rivia توسط هنری کویل ایفا می‌شود اکنون شبکه نت‌فلیکس بازیگر‌های Ciri و Yennefer در سریال The Witcher را معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از The Hollywood Reporter امروز مشخص شد Freya Allan و Anya Chalotra به ترتیب به عنوان بازیگر‌های Ciri و Yennefer در سریال The Witcher ایفای نقش می‌کنند. Allan بازیگری 17 ساله بوده که در کارنامه کاری او عناوینی هم‌چون سریال‌های The War of the Worlds و Into the Badlands دیده می‌شود. Chalotra بازیگری جدید بوده که در حال حاضر تنها دو تجربه The ABC Murders و Wanderlust را در کارنامه کاری خود دارد.

لوران اشمیت هیساریچ مدیر تولید سریال The Witcher اعلام کرده بود پروسه انتخاب بازیگر برای این مجموعه از ماه ژوئن تاکنون ادامه داشته اما آن‌ها اخیرا حدود 50 بازیگر را برای پروژه استخدام کردند. تنها برای نقش شخصیت Ciri هیساریچ از 200 بازیگر تست بازیگری به عمل آورد تا سرانجام Freya Allan برای ایفای این نقش برگزیده شد. هم‌چنین ادامه داد علیرغم انتخاب بازیگر مطرح و معروفی هم‌چون هنری کویل برای نقش Geralt of Rivia در این سریال، انتخاب بازیگرهای کمتر شناخته شده برای دیگر نقش‌ها از روی عمد صورت نگرفته تا از این نظر سریال متعادل باشد. بلکه هر شخصی برای ایفای نقش خود، بهترین بوده است. سریال The Witcher هم‌اکنون تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =