اخبار بازی

روایتی تلخ از جریان ساخت بازی The Wolf Among Us 2

روایتی تلخ از جریان ساخت بازی The Wolf Among Us 2

وی جی مگ: کنسل شدن جریان ساخت بازی The Wolf Among Us 2 یکی از عواقب تعطیلی استودیو Telltale Games بود. اگرچه بعد از این اتفاقات بسیاری از توجهات سمت به پایان رساندن The Walking Dead: The Final Season معطوف شد اما عدم توسعه ادامه The Wolf Among Us به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های این استودیو حسرت فراوانی را برای بسیاری از مخاطبین برجای گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، عنوان The Wolf Among Us اولین محصولی بود که به دنبال کسب جایزه بهترین بازی سال توسط The Walking Dead در بازار عرضه شد. اثری که باعث شد استودیو Telltale به جریان اصلی صنعت ویدئوگیم وارد شود. The Wolf Among Us براساس رمان‌های گرافیکی تحت عنوان فیبل (Fable) اثر بیل ویلینگهام ساخته شد و به یک محصول کالت کلاسیک و مورد احترام برای طیف وسیعی از طرفداران تبدیل شد.

اکنون وبسایت یوروگیمر در گزارش جدیدی که منتشر کرده به نقل از یکی از کارمندان سابق استودیو اظهار کرد بودجه در نظر گرفته شده برای تولید فصل دوم این بازی بسیار اندک و محدود بود. «بودجه اختصاص یافته برای بازی The Wolf Among Us 2 به شدت اندک بود و حتی با استانداردهای Telltale هم سازگار نبود. همه از این موضوع آگاته هستند که فصل اول این بازی با تمجید و تحسین فراوانی همراه شد اما هرگز موفقیت تجاری فراوانی را به دست نیاورد. به نظرم مخاطبین متوجه شده بودند که سازندگان در حال ساخت یک محصول خاص بودند. از طرفی دیگر قرار بود این فصل تنها با سه اپیزود ساخته شود.»

صحبت‌ها در خصوص جریان ساخت بازی The Wolf Among Us 2 بدین شکل ادامه پیدا کرد. «توسعه بازی در مراحل بسیار ابتدایی قرار داشت به طوری که به جز بخش اندکی از کانسپت‌آرت و طراحی نمونه‌های اولیه گیم‌پلی کار دیگری انجام نشده بود. پس از آن توسعه بازی به طور کامل متوقف شد.» این در حالی است که طرح کلی فصل دوم و متن اپیزود اول بازی انجام شده بود و قرار بود داستان فصل دوم چند سال پس از اتفاقات سال اول به وقوع بپیوندد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =