اخبار بازی

هنوز احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد

هنوز احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد

وی جی مگ: پس از معرفی دومین قسمت از بازی Red Dead Redemption همواره یکی از پرسش‌های اصلی مخاطبین از توسعه‌دهندگان به انتشار این اثر برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی مربوط شده است. با این حال به نظر می‌رسد هم‌چنان احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، در هنگام برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون بازی از شرکت Rockstar Games سوال شد که آیا هنوز احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد. سازندگان نیز وقوع این مسئله را به صورت کامل رد نکردند و احتمال آن را زنده نگه داشتند و بنابراین امیدها برای پلیرهای PC هنوز باقی مانده است. با این حال شرکت Rockstar همواره به عرضه بازی‌های خود با فاصله و تاخیر زیاد روی PC مشهور بوده است. این مورد برای Grand Theft Auto 5 به دفعات مکرر رخ داد و بازی با تاخیر زیادی روی PC عرضه شد.

البته با توجه به فروش خوب Grand Theft Auto V روی پلتفرم کامپیوترهای شخصی، انتشار عنوانی محبوب هم‌چون Red Dead Redemption 2 برای این پلتفرم امری دور از انتظار نخواهد بود. عنوان Red Dead Redemption 2 برای عرضه در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) برای دو کنسول PS4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 7 =