اخبار بازی

کمپانی THQ Nordic در حال ساخت 55 بازی است

کمپانی THQ Nordic در حال ساخت 55 بازی است

وی جی مگ: امروز کمپانی THQ Nordic رسما اعلام کرد که دو استودیو Coffee Stain Studios و Bugbear Entertainment که سابقه ساخت Deep Rock Galactic و Wreckfest را در کارنامه دارند، خریداری کرده. استودیوهایی که هرچند بازی‌های آنچنان بزرگی را توسعه نداده‌اند اما به صورت کلی عملکرد خوبی داشته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، لارس وینگفورس مدیرعامل کمپانی THQ Nordic در این زمینه توضیح داده که Coffee Stain Studios شاید در سال‌های اخیر بازی بزرگی را توسعه نداده باشند اما عملکرد آنها در ساخت آثاری همچون Deep Rock Galactic به خوبی کیفیت آنها را نشان داده و برای همکاری بیشتر با آنها لحظه‌شماری می‌کنیم.

انتشار این خبر البته بدون بهانه هم نبوده و امروز کمپانی THQ Nordic با انتشار گزارش مالی سه ماه سوم سال 2018 از عملکرد خوب خود در این بازه زمانی خبر داده. لارس وینگفورس مدیرعامل کمپانی THQ Nordic همچنین به این نکته اشاره داشته که به دست آوردن امتیاز بازی‌هایی همچون Alone in the Dark، Kingdoms of Amalur و TimeSplitters برای آنها اهمیت زیادی داشته.

مسئولین کمپانی THQ Nordic در نهایت اعلام کرده‌اند که در حال ساخت 55 بازی مختلف هستند که 35 اثر از این مجموعه هنوز معرفی نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + چهار =