اخبار بازی

Titanfall 2 روی PS4 Pro از وضوح 4K واقعی پشتیبانی نمی‌کند

روز گذشته خبری منتشر شد که Titanfall 2 از قابلیت‌های سخت‌افزاری PS4 Pro استفاده می‌کند، کنسولی که تا عرضه آن چیزی حدود سه هفته باقی مانده است. با توجه به این موضوع درو مک‌کوی که تهیه کننده اجرایی استودیوی Respawn است، توضیح داده که گیمرها در حال حاضر و آینده نزدیک نباید انتظار دیدن بازی های بزرگ به صورت 4K واقعی را داشته باشند.

مک‌کوی توضیح داده که «اجرا بازی‌های بزرگ و شبیه به چیزی که از لحاظ گرافیکی ساخته‌ایم به صورت 4K واقعی مسئله‌ای است که احتمالا به این زودی محقق نمی‌شود. اجرای بازی با این مشخصات نیاز به پردازش بسیار زیادی از سوی پردازنده گرافیکی دارد. در حال حاضر توسعه‌دهندگان تمرکز اصلی خود را به جای افزایش وضوح تصویر روی افزایش وضوح سایه‌ها و بافت‌ها قرار داده‌اند.»

اشتباه نکنید، Titanfall 2 همچنان از قابلیت های سخت افزاری PS4 Pro استفاده می‌کند اما فعلا برای دیدن تصاویر به صورت 4K واقعی باید به سراغ بازی مانند Thomas Was Alone برویم که از نظر حجم پردازش گرافیکی در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تنها پلتفرمی که می‌تواند تصاویر واقعی 4K را در اختیار شما قرار دهد، کامپیوترهای شخصی است. مایکروسافت در مقابل وعده داده که پروژه Xbox Scorpio توانایی مورد نظر را در اختیار دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 17 =