اخبار بازی

تاثیر مثبت Apex Legends روی تعداد کاربرهای Titanfall 2

تاثیر مثبت Apex Legends روی تعداد کاربرهای Titanfall 2

وی جی مگ: موفقیت عظیم کسب شده توسط بازی Apex Legends روی تعداد کاربرهای Titanfall 2 هم تاثیر مثبت داشته و بسیاری از گیمرها را به تجربه مجدد این عنوان تحسین شده بازگردانده است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Titanfall 2 در نوامبر 2016 و در میان سیل عظیمی از بازی‌های بلاک‌باستر سال عرضه شد و به همین خاطر علیرغم استقبال بسیار مثبتی که از جانب منتقدان و گیمرها دریافت کرد نتوانست در زمینه تجاری عملکرد موفقی داشته باشد. حال که دو سال از انتشار ابتدایی می‌گذرد استودیو Respawn با عرضه بازی بتل رویال Apex Legends که درون دنیای Titanfall دنبال می‌شود توانست موفقیت چشم‌گیر و قابل توجهی را به دست بیاورد و تنها در عرض چند روز 10 میلیون مخاطب برای بازی جدید خود کسب کند.

موفقیت به دست آمده روی تعداد کاربرهای Titanfall 2 هم تاثیر مثبت گذاشته است. به طوری که گیمرهای بازی در عرض یک ساعت به طور قابل توجهی روی هر سه پلتفرم افزایش پیدا کردند. در حال حاضر نسخه Xbox One با 10 هزار پلیر محبوب‌ترین نسخه بوده در حالی که در یک سال گذشته همواره تعداد پلیرهای آن در حدود 5 هزار نفر بوده است. تعداد پلیرهای نسخه PS4 بازی از 2 الی 3 هزار نفر به حدود 5 هزار نفر رسیده است. تعداد پلیرهای نسخه PC هم از هزار نفر به 3.5 هزار نفر رسیده است. لازم به ذکر است عنوان مذکور هم‌اکنون با تخفیف به قیمت 5 دلار قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =