اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت بازی Titanfall 3 نیست

فعلا خبری از ساخت بازی Titanfall 3 نیست

وی جی مگ: به دنبال معرفی و عرضه بازی Apex Legends که درون دنیای Titanfall جریان دارد سازندگان آن در استودیو Respawn اعلام کردند فعلا خبری از ساخت بازی Titanfall 3 نیست.

به گزارش وی جی مگ، مک‌کی مک‌کندلیش کارگردان طراحی استودیو نام‌برده در صحبت با وبسایت VG247 توضیح داد «بازی Apex Legends عنوانی است که هم‌اکنون توسط تیم سازنده Titanfall توسعه می‌یابد. اکنون تیم دیگری وجود ندارد که بخواهد نسخه جدید Titanfall را بسازد.» بنابراین اگر این تیم تنها مشغول تولید Apex Legends باشد به این زودی‌ها خبری از ساخت بازی Titanfall 3 نخواهد بود. با این حال مک‌کندلیش اضافه کرد «جهان Titanfall ادامه دارد. بازی جدید ما هم درون دنیای Titanfall جریان دارد و این بدین معنی نیست که در آینده نسخه جدیدی از این بازی ساخته نخواهد شد.»

درو مک‌کوی تهیه‌کننده ارشد Resoawn هم در گفتگو با وبسایت EuroGamer توضیح داد که چرا تا زمان عرضه بازی Apex Legends از آن رونمایی نکرده بودند. «بسیاری از مخاطبین معتقد هستند بازی‌های بتل رویال زیادی در بازار وجود دارند یا این ژانر یک سرگرمی زودتر بوده که به‌زودی تب و تاب آن فروکش خواهد کرد. تمام دنیا فکر می‌کرد ما در حال توسعه بازی Titanfall 3 هستیم در حالی این گونه نیست. Apex Legends اثری است که اکنون در حال تولید آن هستیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 6 =