اخبار بازی

بازی Apex Legends رسما معرفی شد

بازی Apex Legends رسما معرفی شد

وی جی مگ: بازی Apex Legends به صورت رسمی رونمایی شد. این عنوان رایگان و بتل رویال که درون جهان Titanfall جریان دارد توسط استودیو Respawn و شخص وینس زامپلا معرفی شد و قرار است از فردا برای سه پلتفرم اصلی در دسترس قرار بگیرد. امشب نمایش کاملی از بازی صورت می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، معرفی بازی Apex Legends چندان غیرمنتظره نبود. زیرا چند روز قبل جزئیات آن لو رفته بود. به گفته وبسایت کوتاکو، کمپانی EA هفته گذشته تعدادی از استریمرها را به رویدادی دعوت کرده بود و پس از آن رویداد، اسم بازی درز پیدا کرد. هم‌چنین پیش از معرفی رسمی، اکانت توییتر بازی هم توسط کاربران کشف و سپس وجود آن توسط جف کیلی مورد تایید قرار گرفت. نکته جالب بدین شرح است در حالی که بازی درون دنیای Titanfall جریان دارد اما شامل هیچ گونه تایتانی نمی‌شود.

به نظر می‌رسد Apex Legends همانند Overwatch از کلاس‌بندی شخصیت‌های مختلف برخوردار باشد. مسابقات بازی از حداکثر 60 پلیر و در گروه‌های سه‌نفره پشتیبانی می‌کنند. ظاهرا در Apex Legends شاهد استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای خواهیم بود. اما جزئیات و چگونگی آن در حال حاضر مشخص نیست. این اثر که توسط نسخه اصلاح شده Source Engine کمپانی Valve توسعه داده شده از روز آینده برای Xbox One، PS4 و PC به صورت رایگان در دسترس می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − سه =