اخبار بازی

تایید غیررسمی ساخت بازی Trine 4

تایید غیررسمی ساخت بازی Trine 4

وی جی مگ: به نظر می‌رسد ساخت بازی Trine 4 به صورت غیررسمی تایید شده باشد. اتحادیه آموزش و پرورش و نهاد اجرایی صوتی و تصویری اروپا (EACEA) با انتشار مدرکی در این هفته، کمک مالی به تولید چندین پروژه را در سال 2018 مورد تایید قرار داده و مشخص کرد چند استودیو مستقل در حال کار روی بازی‌های جدیدی هستند.

به گزارش وی جی مگ، در این لیست استودیوهای غیرآشنای زیادی دیده می‌شود اما در این میان چند مورد شناخته شده نیز مشاهده می‌شود. برای مثال استودیو Bloober Team که سابقه ساخت Layers of Fear و Observer را دارد در حال کار روی بازی جدیدی تحت عنوان “H2O” است. استودیو دیگری یعنی Zoink! که عناوینی هم‌چون Fe و Stick It To The Man را در کارنامه دارد پروژه جدیدی تحت عنوان “Roll Them Bones” را در دست دارد. استودیو Tequila Works نیز که پیش از این بازی را Rime را ساخته در حال تولید عنوانی به اسم “Lumberjack” است. در این میان یک عنوان به خصوص به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد دنباله‌ی غیرمنتظره‌ای برای یک بازی معرفی نشده باشد.

عنوان Trine 3 یک بازی اکشن فانتزی ماجراجویی بود که در هنگام لانچ با مشکلاتی همراه شد زیرا در مدت زمان کمی به یک بازی سه‌بعدی تبدیل شد و پایان‌بندی آن نیز به گونه‌ای بود که بسیاری از طرفداران از آن راضی نبودند. تعداد فراوانی هراس داشتند دیگر خبری از این سری نباشد اما مدارک به دست آمده از ساخت بازی Trine 4 به صورت غیررسمی حکایت دارد و ظاهرا استودیو Frozenbyte روی نسخه‌ای جدید از این سری در حال کار است.

اگرچه این لیست دیگر در دسترس نیست اما بخشی از آن هم‌چنان در وبسایت GameReactor قابل مشاهده بوده که برای اولین بار نیز لیست نام‌برده را به صورت عمومی منتشر کرد. با این حال باید اشاره کرد نام بسیاری از این بازی‌های در حال تولید نهایی نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =