اخبار بازی

Troy Baker به جمع صداپیشگان بازی Batman Arkham Knight پیوست

Troy Baker به جمع صداپیشگان بازی Batman Arkham Knight پیوست 1

امروز استودیوی Rocksteady تایید کرد که آقای Troy Baker برای صدا پیشگی یکی از شخصیت های عنوان Batman: Arkham Knight باز خواهد گشت. قبلا او صدا پیشگی شخصیت های Two Face و Robin را در بازی batman Arkham City انجام داده است. بعد از بازنشسته شدن Mark hamill به عنوان صدا پیشه سابق شخصیت Joker، در عنوان Arkham Origins، آقای Troy Baker صدا پیشگی این شخصیت را به عهده گرفت. آقای Troy baker در بازی Batman: Arkham Knight وظیفه صدا پیشگی شخصیت Two Face را خواهد داشت. در تو*ییتر تیم سازنده این بازی ضمن تبریک تولد آقای Troy Baker، حضور ایشان را به عنوان صدا پیشه Harvey Dent تایید کرد.
Rocksteady قبلا اعلام کرده بود که Batman Arkham Knight آخرین بازی از سری Arkham است. در سال قبل عنوان Batman Arkham Origins توسط Games Montreal و بخش مولتی پلیر این بازی توسط استودیوی Splash damage ساخته شد.
Arkham knight که در واقع یک Sequel بعد از Arkham City به حساب می آید، فقط دارای بخش سینگل پلیر خواهد بود. البته Rocksteady این بار شهر Gotham را برای محیط Open World این بازی قرار داده است که تقریبا 5 برابر بزرگتر از Arkham City است. همچنین برای اولین بار در این سری، Batmobile قابل رانندگی خواهد بود.
این بازی در پاییز امسال برای PC ،Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌هاBatman: Arkham Knight
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 11 =