اخبار بازی

حضور ماهیانه 3 میلیون استریمر در Twitch

حضور ماهیانه 3 میلیون استریمر در Twitch

وی جی مگ: حضور ماهیانه 3 میلیون استریمر در Twitch از ثبت رکورد و رسیدن به یک نقطه‌عطف جدید توسط این پلتفرم در سال 2018 حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، آمار جدید منتشر شده بیان می‌دارد تعداد استریمرها درسال 2018 به رشد خود ادامه داده است. به طوری که روزانه بیش از نیم میلیون و ماهیانه تعداد 3 میلیون استریمر در Twitch مشغول فعالیت بودند. آمار مربوط به میزان شرکا و همکاری‌های جدید و به طور کلی رویدادهای مختلف نیز حاکی از افزایش 86 درصدی به صورت سالیانه بوده است. براین اساس بیش از 248 هزار همکاری جدید و بیش از 7800 شریک برای این پلتفرم به ثبت رسیده است.

بخش انتهایی آمار نیز به رشد کلی بینندگان مربوط می‌شود. 434 میلیارد دقیقه محتویات تماشا شده میزانی است که در اطلاعات جدید Twitch ارائه شده است. در رابطه با بازی‌ها عنوان Call of Duty: Black Ops 4 محبوب‌ترین اثری بوده که در سال جاری پا به عرصه بازار گذاشته و بیش‌ترین میزان بازدید را داشته است. Sea of Thieves، Monster Hunter World و FIFA 19 نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی دیده می‌شوند. نمایشگاه E3 نیز به عنوان پرمخاطب‌ترین رویداد در Twitch شناخته شده و مجموعا 2.9 میلیون بیننده داشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + دوازده =