اخبار بازی

تماشای 9.36 میلیارد ساعت محتوا توسط کاربرهای Twitch

تماشای 9.36 میلیارد ساعت محتوا توسط کاربرهای Twitch

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده توسط StreamElements که برای استریمرها تکنولوژی تولید می‌کند هر دو سرویس استریم Twitch و YouTube Gaming سال قدرتمندی را پشت سر گذاشتند. به طوری که در سال 2018 آمار تماشای 9.36 میلیارد ساعت محتوا توسط کاربرهای Twitch به ثبت رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، این رقم برابر با یک میلیون سال تماشای محتویات استریم شده است. هم‌چنین بیانگر 25 هزار سال فاصله تا نزدیک‌ترین کهکشان است. آمار ثبت شده توسط کاربرهای Twitch از رشد 25 درصدی به نسبت سال 2017 خبر می‌دهد. محتویات زنده YouTube Gaming هم به مدت 2.3 میلیارد ساعت تماشا شده شده است که تقریبا یک چهارم رقیب اصلی خود به شمار می‌رود. البته ناگفته نمامد که YouTube Gaming رشد سالیانه قابل توجه 104 درصدی را تجربه کرده است. در این میان سرویس Mixer از شرکت مایکروسافت 167.98 میلیون ساعت تماشا شده است. اگرچه این میزان بسیار کمتر از سرویس استریم آمازون یعنی Twitch و یوتیوب است اما این سرویس استریم مایکروسافت هم رشد 179 درصدی را تجربه کرده است.

این گزارش هم‌چنین بیان می‌دارد که چه بازی‌هایی در سال 2018 بیشترین مدت زمان تماشا را داشته‌اند که مسلما بیشترین میزان به Fortnite اختصاص پیدا می‌کند. با این حال آمار این گزارش نشان می‌دهند سرانجام میزان تماشای Fortnite در شیب سقوط قرار گرفته است. براساس جزئیات منتشر شده Fortnite در سه‌ماهه دوم 2018 به آمار 400 میلیون ساعت تماشا دست پیدا کرد که دقیقا زمانی بود که محبوبیت بازی در نقطه اوج خود قرار داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 14 =