اخبار بازی

افزایش بازدیدکنندگان Twitch در سال 2018

افزایش بازدیدکنندگان Twitch در سال 2018

وی جی مگ: سال جاری برای Twitch و سایر پلتفرم‌های استریمی بسیار شگفت‌انگیز بود. به لطف وجود بازی‌هایی مانند League of Legends و Fortnite بازدیدکنندگان Twitch در سال 2018 به نسبت سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات منتشر شده توسط The Esports Observer کانال استریمر بازی Fortnite یعنی Ninja با اختلاف فراوان در صدر چارت بیشترین میزان باردید قرار گرفته و آمار 226 میلیون ساعت بازدید برای او ثبت شده است. کانال Ninja بیش از دو برابر با مورد موجود در رتبه دوم فاصله دارد که متعلق به بازی League of Legend ساخته استودیو Riot Games است. مکان سوم هم به استریمری با نام Shroud تعلق دارد و 96 میلیون بازدید برای او ثبت شده است. نکته جالب بدین شرح است هر سه مورد افزایش رشد فراوانی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهند که در بالاترین میزان 71 میلیون ساعت بازدید برای سال گذشته ثبت شده بود.

از دیگر کانال‌های قابل توجه باید به کانال The Overwatch League اشاره کرد که افتتاحیه فصل جدید مسابقات را می‌گذراند. با توجه به افزایش علاقه افراد مشهور و رشد محبوبیت ورزش‌های الکترونیک می‌توان مدعی شد که امسال، سال استریمرها بوده و سبب افزایش قابل توجه بازدیدکنندگان Twitch در سال 2018 شده است. با توجه به حضور افرادی هم‌چون Ninja، استریم می‌تواند به یکی از گسترده‌ترین رسانه‌ها تبدیل شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =