اخبار بازی

یوبی‌سافت به‌ دنبال ساخت Prince of Persia و Splinter Cell

یوبی‌سافت به‌ دنبال ساخت Prince of Persia و Splinter Cell

وی جی مگ: در سال‌های اخیر شرکت یوبی‌سافت عناوین موفق بسیاری را روانه بازار کرده است اما مدت‌هاست که از تعدادی از عناوین قدیمی محبوب این شرکت هیچ گونه خبری به گوش نمی‌رسد. برای مثال طرفداران مدت‌هاست به دنبال تایید شدن ساخت Prince of Persia و Splinter Cell هستند که در موقعیت‌های مختلف نیز شرکت یوبی‌سافت به آن‌ها اشاره کرده اما توسعه نسخه‌های جدید آن‌ها هیچ‌گاه به صورت رسمی تایید نشده است. امری که شاید به‌زودی تغییر کند.

به گزارش وی جی مگ، مدیر بخش نوآوری شرکت یوبی‌سافت آقای سرج هاسکوئت در گفتگویی با وبسایت Game Informer گفت که «من به هر دو سری بازی Prince of Persia و Splinter Cell علاقه‌مند بوده و با این حال نمی‌توانم اکنون اطلاعاتی را فاش نمایم. اما می‌توانم بگویم ما به دنبال جمع‌آوری منابع هستیم. مسئله به تمایل داشتن مربوط نمی‌شود بلکه به ابزار و چگونگی انجام آن مربوط می‌شود.» هاسکوئت در ادامه صحبت‌های خود در خصوص فلسفه تولید بازی در شرکت یوبی‌سافت اضافه کرد «ما از سری بازی Prince of Persia به سمت تولید مجموعه Assassin’s Creed حرکت کردیم. زیرا معتقد بودیم ایده و نمونه‌های اولیه آن به اندازه کافی متقاعدکننده هستند که بتوان ساخت اثری تازه را شروع کرد.»

در حالی که طی سال‌های اخیر خبری از ساخت نسخه جدید Prince of Persia نبوده اما خالق سری آقای جردن مکنر مدتی پیش اظهار کرد بود که در حال انجام بهترین تلاش‌شان هستند تا ساخت نسخه جدید این بازی محبوب به وقوع بپیوندد. اما در رابطه با Splinter Cell در چند وقت اخیر حرف و حدیث‌های بسیاری شنیده شده است. مدیرعامل شرکت یوبی‌سیافت یعنی Yves Guillemot نیز مدتی پیش اظهار کرده بود که شدیدا مشتاق بازگشت این سری است. با این حال هیچ گونه تاییدیه رسمی درباره ادامه ساخت این بازی به اشتراک گذاشته نشد. حتی مدتی پیش شخصیت Sam Fisher به بازی Ghost Recon Wildlands اضافه شده بود که همین مورد باعث شد بسیاری گمان کنند به زودی شاهد معرفی نسخه جدید Splinter Cell خواهیم بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 5 =