اخبار بازی

شایعه: بازی جدیدی از مجموعه Tom Clancy در دست ساخت است

شایعه: بازی جدیدی از مجموعه Tom Clancy در دست ساخت است

وی جی مگ: بازی Ghost Recon Wildlands آخرین عنوان از مجموعه Tom Clancy بود که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت با ارائه سرنخ‌هایی در حال آماده‌سازی برای معرفی یک بازی جدید از این مجموعه است.

به گزارش وی جی مگ، طرفداران به تازگی ایستراگ‌هایی را کشف کردند که به Skell Technology اشاره می‌کند. این مورد در مراحل متعددی که پس از انتشار به Wildlands اضافه شدند نیز دیده می‌شوند. تا جایی که سرنخ‌ها به وبسایتی برای Skell Technology راه پیدا کرد که می‌توان با استفاده از دو عبارت “asantos” و “10068” به ترتیب به عنوان نام کاربری و کلمه عبور وارد سایت شد. این وبسایت بک ویدئو تبلیغاتی را برای یک شرکت خیالی که تامین کننده تجهیزات نظامی مانند Drone است به نمایش می‌گذارد.

در جالب‌ترین بخش از ویدئو مذکور شعار “یک آینده بهتر برای امروز” مشاهده می‌شود. در این ویدئو مدیر شرکت Skell Technology با نام Jack Skell نشان داده می‌شود که در حال ارائه طرح ماشین‌های خود مختار به منظور رهایی انسان از محدودیت‌های خسته‌کننده است. تمامی این تئوری‌ها توسط یک کانال یوتیوب اشاره شده و سرنخ‌های مذکور نیز در هر دو بازی Rainbow Six Siege و Ghost Recon Wildlands یافت شده است. در حالی که بسیاری امیدوارند نسخه جدید مجموعه Tom Clancy به سری Splinter Cell مربوط شود با این حال در دست ساختن بودن نسخه جدید Ghost Recon و Rainbow Six از دیگر گزینه‌های احتمالی است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 18 =