اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی For Honor از 15 میلیون نفر گذشت

تعداد مخاطب‌های بازی For Honor از 15 میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: لاین‌آپ بازی‌های کنونی شرکت Ubisoft از تعدادی از عناوین چندنفره آنلاین تشکیل می‌شود که با گذشت زمان نیز بر میزان محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. Rainbow Six Siege یکی از این موارد بوده که در ابتدای سال جاری اعلام شد به 30 میلیون پلیر دست پیدا کرده است. امروز نیز شرکت Ubisoft اعلام کرد تعداد مخاطب‌های بازی For Honor از 15 میلیون نفر عبور کرده است.

به گزارش وی جی مگ، سازنده اولیه هر دو بازی Ubisoft Montreal بوده که به همراه کمک چند استودیو دیگر پروسه تولید بازی را پس از انتشار پیش برده است. عبور کردن تعداد پلیرهای یک بازی از 15 میلیون نفر برای هر عنوانی بسیار چشمگیر محسوب می‌شود مخصوصا برای بازی هم‌چون For Honor که به مهارت بالایی نیازمند است.

در حالی تعداد مخاطب‌های بازی For Honor از 15 میلیون نفر عبور کرده که قرار است تا چندی دیگر به‌روزرسانی Marching Fire برای این اثر در دسترس قرار بگیرد. این به‌روزرسانی بزرگ بازی را با تغییراتی اساسی همراه می‌کند و جناج چینی جدید تحت عنوان Wu Lin را همراه با هنرهای رزمی آن به بازی اضافه می‌کند. اضافه شدن بخش 4v4، بخش Arcade Mode و بهبودها و پیشرفت‌های دیگر از جمله موارد موجود در این به‌روزرسانی است که قرار است از 16 اکتبر انتشار یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 2 =