اخبار بازی

احتمالا Ubisoft بازی Pioneer را به صورت کامل کنسل نکرده

احتمالا Ubisoft بازی Pioneer را به صورت کامل کنسل نکرده

وی جی مگ: در ماه گذشته گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت کمپانی Ubisoft بازی Pioneer را کنسل کرده است. این موضوع توسط تعدادی از سازندگان سابق Ubisoft در توییتر به اشتراک گذاشته شد که مدعی شدند فرایند تولید این اثر علمی-تخیلی متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات جدید بیان می‌دارند که این موضوع صحت کامل ندارد. براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت کوتاکو، چندین منابع ناشناس اظهار کردند پروژه جدید Ubisoft که با اسم رمز Pioneer شناخته می‌شود هم‌چنان در حال تولید بوده با این حال ایده و طرح موجود پشت آن به شدت تغییر پیدا کرده است. به عبارت دیگر ایده ابتدایی بازی مرده است اما نسخه‌ای دیگر از آن در حال توسعه قرار دارد.

براساس منبع دیگری که روی بازی کار می‌کند عنوان Pioneer در ابتدا قرار بود یک اثر جستجو در فضا باشد. اثری که ایده تولید آن در سال 2013 مطرح شد و قرار بود یک پروژه بسیار کوچک باشد که توسعه آن توسط Ubisoft Montreal دنبال شود. پس از عرضه Watch Dogs 2 در سال 2016، شرکت Ubisoft تیزری در اشاره‌ به Pioneer در بازی مذکور قرار داد. با این حال در همین سال 2016 بود که توسعه Pioneer با مشکلات فراوانی مواجه شد و در نتیجه بسیاری از سازندگان اصلی آن به پروژه‌های دیگر ملحق شدند. در این مدت خبری از بازی به گوش نمی‌رسید تا این که در ماه گذشته اعلام شد تولید آن متوقف شده است.

به گفته منابع داخلی Pioneer با بازنگری مختلفی نسبت به ایده‌های اولیه مواجه شده و از طرح ابتدایی برای تبدیل شدن به یک شوتر چندنفره استفاده کرده است. لازم به ذکر است این پروژه توسط انجین Rainbow Six Siege یعنی Anvil ساخته می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − نه =