اخبار بازی

در ابتدا قرار بر انتشار Final Fantasy 7 Remake در سال 2018 بوده

در ابتدا قرار بر انتشار Final Fantasy 7 Remake در سال 2018 بوده

وی جی مگ: به گفته آهنگساز مشهور سری بازی Final Fantasy یعنی نوبو یوماتسو در ابتدا قرار بر انتشار Final Fantasy 7 Remake در سال 2018 بوده است.

به گزارش وی جی مگ، در گفتگوی اخیر Edamame Arcade با برخی از چهره‌های آشنای مرتبط به سری Final Fantasy هم‌چون هیرونوبو ساکاگوشی، یوشینوری کیتاسه و نوبو یوماتسو، این افراد در مورد تجربیات خود در هنگام کار روی فرنچایز نام‌برده سخن گفتند. یوماتسو پیش از آن اعلام کند به دلیل نامساعد بودن شرایط سلامتی‌اش به مدتی نامشخص به مرخصی خواهد رفت در ماه گذشته تور کنسرت Final Fantasy 7 را اجرا کرده بود. این کنسرت شامل تعدادی از قطعات جدید و مجددا تنظیم شده برای Final Fantasy 7 بوده و به همین دلیل بسیاری معتقد هستند کار نوبو یوماتسو به منظور آهنگسازی نسخه بازسازی بازی مذکور به پایان رسیده است.

در همین مصاحبه از یوماتسو پرسیده شد که چرا تور کنسرت برای قطعات بازی Final Fantasy 7 اجرا کرده است. ناگهان تمامی عبارتی که یوماتسو در پاسخ عنوان می‌کند سانسور می‌شود. در همین حال کیتاسه و ساکاگوشی نیز دستان خود را به حالت X نگه می‌دارند بدین معنی که پاسخ اظهار شده توسط آهنگساز بازی قابلیت پخش عمومی نخواهد داشت. پس از انجام تحقیقاتی مشخص شد ممکن است این عبارت به تاریخ انتشاری که بازی قرار بود در ابتدا عرضه شود مربوط شود. زیرا یوماتسو در یکی از کنسرت‌های خود در ماه می نیز راجع به این مسئله اطلاعات اندکی را به اشتراک گذاشته بود. بدین شرح که در ابتدا قرار بر انتشار Final Fantasy 7 Remake در سال 2018 بوده. با توجه به این که به اتمام سال 2018 نزدیک می‌شویم و هیچ گونه جزئیاتی نیز از مراحل ساخت بازی منتشر نشده مطمئنا این زمان انتشار دیگر معتبر نمی‌باشد. مدتی بعد کیتاسه اظهار کرد چنان‌چه سخنان یوماتسو منتشر می‌شد کل اینترنت منفجر می‌شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =

  • چرا باما این کارو میکنید آخه-حدعقل یه تریلر سینمایی نشون بدید ما راضیم-الان تقریبا 3 ساله که هیچی نشون ندادن-کف کردیم :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: