اخبار بازی

احتمالا سازندگان Until Dawn روی بازی با نام Shattered State کار می‌کنند

احتمالا سازندگان Until Dawn روی بازی با نام Shattered State کار می‌کنند

وی جی مگ: به نظر می‌رسد سازندگان Until Dawn روی بازی با نام Shattered State مشغول به کار هستند. در کارنامه کاری استودیو Supermassive Games تعدادی بازی به چشم می‌خورد اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانست به اندازه Until Dawn، عنوان ماجراجویی ترسناک انحصاری PS4 مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، از عرضه بازی مذکور در سال 2014 استودیو Supermassive Games پروژه خاصی را آغاز نکرده و فعالیت‌های آن‌ها به ساخت عناوین اسپین‌آفی در دنیای Until Dawn برای پلتفرم‌های PlayStation VR و PlayLink محدود بوده است. اکنون به نظر می‌رسد بازی بعدی این استودیو هم در سبک و حال و هوای Until Dawn باشد مخصوصا با توجه به این موضوع که گیمرها از سال 2014 چنین موردی را انتظار می‌کشند. شرکت Supermassive Games نام تجاری Shattered State را در اروپا به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد احتمالا این سازنده به‌زودی از بازی جدید بعدی خود رونمایی می‌کند. نکته قابل توجه بدین شرح است که برخلاف Until Dawn که شرکت سونی مالک حق امتیاز آن است حق امتیاز مربوط به Shattered State به نام Supermassive Games ثبت شده است.

اکنون باید دید آیا بازی بعدی این سازنده به صورت مالتی‌پلتفرم انتشار می‌یابد. شاید در نمایشگاه Gamescom بتوان منتظر رونمایی از بازی جدید این سازنده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + هفت =