اخبار بازی

هزینه 9.1 میلیارد دلاری آمریکایی‌ها برای بازی‌های ویدئویی

هزینه 9.1 میلیارد دلاری آمریکایی‌ها برای بازی‌های ویدئویی

وی جی مگ: فارغ از هر جبهه‌گیری که برای پلتفرم‌های مختلف در صنعت ویدئوگیم داشته باشید گزارش جدید گروه NPD بیان می‌دارد این صنعت به صورت یک مجموعه واحد تا چه اندازه به رشد خود ادامه می‌دهد. اطلاعات جدید NPD بیان می‌دارد آمریکایی‌ها در سال 2018 برای بازی‌های ویدئویی هزینه 9.1 میلیارد دلاری انجام داده‌اند.

گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده در سه‌ماهه سوم سال 2018 که از ماه جولای تا سپتامبر را در بر می‌گیرد مخاطبین در کشور ایالت متحده آمریکا هزینه 9.1 میلیارد دلاری برای بازی‌های ویدئویی انجام داده‌اند. این موفقیت به واسطه عرضه بازی‌های بزرگی هم‌چون NBA 2K19، Madden NFL 19، Fortnite و البته عنوان موفق Spider-Man میسر شده است. به گفته تحلیل‌گر گروه NPD یعنی مت پیسکاتلا فروش سخت‌افزار و لوازم جانبی نیز با افزایش همراه بوده. این افزایش هزینه صورت گرفته به تعطیلات آخر سال نیز راه پیدا کرده است.

«با محتویات و بازی‌های باکیفیتی که منتشر شدند بازار بازی‌های ویدئویی در آمریکا به رشد خود ادامه می‌دهد و هزینه‌های صورت گرفته برای خرید سخت‌افزار، لوازم جانبی و نرم‌افزار نیز افزایش پیدا کرده است. با توجه به فروش قدرتمند Spider-Man و NBA 2K19 به همراه عناوین مالتی‌پلتفرم دیگری مانند Fortnite باعث شده شاهد هیچ گونه کاهش سرعتی در رشد درآمد بازی‌های ویدئویی همزمان با فرا رسیدن تعطیلات آخر سال میلادی نباشیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 8 =