اخبار بازی

احتمالا ساخت The Walking Dead: The Final Season به پایان نمی‌رسد

احتمالا ساخت The Walking Dead: The Final Season به پایان نمی‌رسد

وی جی مگ: به دنبال اخراج بخش عمده استودیو Telltale Games و در آستانه تعطیل شدن آن، احتمالا ساخت The Walking Dead: The Final Season به پایان نخواهد رسید.

به گزارش وی جی مگ، ملیسا هاچیسون صداپیشه شخصیت اصلی بازی The Walking Dead یعنی کلمنتاین در توییتر خود بیانیه‌ای منتشر کرد و در خصوص اتفاقات به وجود آمده و شرایط بد Telltale ابراز تاسف و ناراحتی کرد. سپس براساس آگاهی خود از شرایط داخل استودیو اظهار کرد احتمالا ساخت The Walking Dead: The Final Season به پایان و سرانجام نخواهد رسید. «با توجه به آنچه که وضعیت تیم سازنده می‌دانم آن‌ها اپیزود دوم از فصل آخر را منتشر کرده و این پایانی برای بازی خواهد بود. این نکته بسیار برای من ناراحت‌کننده است که مخاطبین نمی‌توانند سرانجام کلمنتاین را ببینند.»

در ادامه هاچیسون به افراد بااستعداد از توسعه‌دهندگان گرفته تا صداپیشگان استودیو Telltale Games ادای احترام کرد که روی The Walking Dead کار می‌کردند و هم‌چنین دیگر مجموعه‌هایی هم‌چون The Wolf Among Us که آن‌ها نیز به سرانجام نمی‌رسند. در حالی که استودیو Telltale Games هنوز بسته نشده اما هفته گذشته حدود 90 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد و در حال حاضر تنها 25 نفر در این تیم حضور دارند تا کارهای باقی مانده را خاتمه بدهند. اپیزود دوم از فصل آخر The Walking Dead در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) در در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =