اخبار بازی

شروع بتا بازی Warcraft 3: Reforged در ابتدای سال 2019

شروع بتا بازی Warcraft 3: Reforged در ابتدای سال 2019

وی جی مگ: چندی پیش Blizzard در جریان BlizzCon 2018 بازسازی Warcraft 3 را رسما معرفی و اعلام کرد که این بازی به احتمال فراوان در تابستان سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود و به نظر می‌رسد که کاربرها می‌توانند بتا بازی Warcraft 3: Reforged را در ابتدای سال 2019 تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه شاهد تغییرات مختلفی در ساختار این بازسازی هستیم و همچنان بخش چند نفره به صورت کامل در اختیار کاربرها قرار می‌گیرد، قابل پیش‌بینی بود که زمان زیادی تا شروع بتا بازی Warcraft 3: Reforged باقی نمانده باشد و احتمالا در اوایل سال آینده میلادی می‌توانیم شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

یکی از کاربرها که تاکنون اطلاعات مختلفی را از پروژه‌های مختلف Blizzard منتشر کرده، توضیح داده که احتمالا بتا بازی Warcraft 3 Reforged چیزی شبیه به نسخه قبل از آلفا باشد و بلیزارد سعی دارد با در دسترس قرار دادن آن بخش‌هایی که به طور کامل توسعه پیدا کرده را همچون رقابت 1v1 مورد بررسی بیشتر قرار دهد.

شما هم اگر مایل به شرکت در تست بتا بازی Warcraft 3: Reforged هستید می‌توانید از اینجا مراحل ثبت‌نام را دنبال کرده و برای تجربه بازسازی یکی از بهترین بازی‌های استراتژی تاریخ آماده شوید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 6 =

  • کمپانی به این عظمت چرا باید رو یه عنوان ریمستر شده ی “RTS” مانور بده؟
    شاید دلیلش این باشه که بازار از این سبک خالی هست و مطمئنا که همین میتونه جیبشون رو پر کنه
    و گرنه وقتی پروژه های موازی 4 نسل بعد از داستان این نسخه رو دارن روایت میکنن و واقعا برای منی که از 7 سالگی داشتم وارکرفت بازی میکردم دوباره بازی کردن این نسخه هیچ جذابیتی نداره
    به نظرم این پروژه زمانی ارزشمند می شد که میدونستیم با فاصله چند ماه ازش قراره وارکرفت 4 عرضه بشه و گرنه الان که این عنوان هنوز معرفی هم نشده ، نسخه ریمستر شده هیچ ارزشی نداره
    بعضی از دوستان این حرکت رو تاثیر اکتیویژن روی بلیزارد میدونن اما خود اکتیویژن هم وقتی رفت سراغ ریمستر کردن مدرن وارفر 1 که همزمان باهاش نسخه جدید این فرانچایز رو هم ارائه کرد
    اما بلیزارد تو همین بلیزکان هیچی نداشت واسه ارائه ، 2 تا ریمستر از پروژه های وارکرفت فکر نکنم تونسته باشه کسی رو خوشحال کنه

    • دقیقا درست میگی. :yes:
      اینکه رسم شده نیم فصل یا یه فصل قبل از عرضه یه نسخه جدید ریمستر شده ی اون بازی رو میدن بیرون هم تبلیغاته هم گرم شدن بازار برای بازی جدید و هم فروش بازی قدیمی وگرنه هیچ دلیلی نیست که بدون عرضه نسخه جدید دارن ریمستر میدن به جز سود بیشتر به خاطر خالی بودن بازار از این سبک. دقیقا درست گفتی.
      البته که گیمرهای جدید و کسانی که تازه دارن با این سبک آشنا میشن همیشه خریدار ریمستر شده هستن. و بلیزارد هم هم فروش میکنه هم فروش. مثل اینکه همیشه COD میفروشه. شاید کاربرهای قدیمی باهاش حال نکنن ولی همیشه گیمرهایی هستن که نسخه های خیلی قدیمی رو ندیدن و مدینه فاضله شون همین نسخه های جدیده.