اخبار بازی

نقشه‌های Warcraft 3: Reforged نسبت به بازی اصلی تغییر کرده

نقشه‌های Warcraft 3: Reforged نسبت به بازی اصلی تغییر کرده

وی جی مگ: انتقادات از Diablo Immortal در BlizzCon 2018‌ به قدری زیاد بود که شاید بسیاری فراموش کردند، Blizzard در این رویداد بازسازی کامل یکی از عناوین کلاسیک خود را با عنوان Warcraft 3 Reforged معرفی کرد. بازی که درخواست برای بازسازی آن سال‌ها پیش مطرح شده بود و بالاخره از سوی سازندگانش عملی شد. امروز اما مشخص شد که در کنار ارتقای گرافیکی تغییراتی نیز در نقشه‌های Warcraft 3 Reforged نسبت به بازی اصلی ایجاد شده.

به گزارش وی جی مگ، نیکولاس لویی مسئول تضمین کیفی این بازی در گفت و گو با PC Gamer توضیح داده که سازندگان این اثر تنها به دنبال بهبود گرافیکی آن نبوده‌اند و قصد داشته‌اند شرایطی را ایجاد کنند که گیمرها با وضعیت فعلی دنیای بازی آشنا شوند. نقشه‌های Warcraft 3 Reforged در این زمینه یکی از اولویت‌ها بوده آنها تغییراتی را در ساختار این بازسازی نسبت به بازی اصلی ایجاد کرده‌اند.

به گفته لویی یکی از نقشه‌هایی که تاکنون دیده‌ایم و شامل چنین موضوعی می‌شود Stratholme است. نقشه‌ای که در Warcraft 3 Reforged تحت عنوان Stratholme می‌بینیم در اصل شباهت فراوانی به نمونه موجود این منطقه در دنیای فعلی World of Warcraft دارد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نقشه‌های Warcraft 3 Reforged تنها بخش تغییر کرده این بازی نیستند و میان‌پرده‌های سینمایی به طور کلی از نو طراحی شده و صداها نیز دوباره ضبط شده‌اند. جالب است بدانید که به واسطه استفاده از موتور گرافیکی یکسان، دارندگان بازی اصلی Warcraft 3 در زمان انتشار Warcraft 3 Reforged می‌توانند با گیمرهای جدید این بازی به صورت آنلاین رقابت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =