اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های Warhammer: Vermintide 2 از دو میلیون نفر گذشت

تعداد مخاطب‌های Warhammer: Vermintide 2 از دو میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: استودیو سوئئی Fatshark رسما اعلام کرده که ساخته آنها تمام انتظارات موجود را برآورده کرده و در حال حاضر تعداد مخاطب‌های Warhammer: Vermintide 2 از دو میلیون نفر گذشته. رقمی که برای اثری با این ابعاد به عنوان یک دستاورد قابل توجه شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این اثر اول شخص و Co op در مارچ سال گذشته ابتدا برای PC منتشر شد و بعد از مدتی در اختیار دارندگان Xbox One و PS4 نیز قرار گرفت. مارتین والاند مدیرعامل Fatshark در این زمینه با انتشار بیانیه‌ای توضیح داده که « با گذشتن تعداد مخاطب‌های Warhammer: Vermintide 2 از دو میلیون نفر آنها حالا در نظر دارند تا سال 2019 را نیز با انتشار محتوای بیشتر برای ساخته خود ادامه دهند.»

سازندگان بازی به طرفداران این عنوان اعلام کرده‌اند که نگاه ویژه‌ای به تاریخ 8 مارچ داشته باشند. تاریخی که در آن بازی Warhammer: Vermintide 2 یک ساله می‌شود و احتمالا باید منتظر معرفی محتوای بیشتر برای آن باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =

  • فکر کنم دلیل افزایش اخیرش تخفیف کرسیمس تو استیم باشه
    چون بازی پایه خیلی تخفیف خفنی داشت و هرکس با ته مانده پولش هم میتونست بازیو بخره
    و به نظرم سودش رو داره از فروش dlc ها میکنه
    و این دنیای وارهمر هم فن تعصبی کم نداره انصافا
    و تو خیلی از نقد ها ، خیلی به فضای دوستانه و کوآپی که توی بازی وجود داره اشاره شده که نشون میده board game باز ها زیادن تو بازی
    و به خاطر همین جماعت انبوه فن وارهمر بود که حتی توتال وار هم حاضر شد کل اصالت تاریخی که تو فرانچایزش بود رو بریزه بیرون و 2 نسخه وارهمر بزنه
    اتفاقا توتال وار : وارهمر هم توی کریسمس استیم تخفیف زده بود و جزو فروش های برتر شده بود