اخبار بازی

بازی بعدی Rocksteady از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

بازی بعدی Rocksteady از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

وی جی مگ: هر روز شایعه جدیدی درباره بازی بعدی Rocksteady به گوش می‌رسد و مسئولین این استودیو انگلیسی فعلا هیچ واکنش رسمی به هیچ‌کدام از این شایعات نشان نداده‌اند. با این حال قرار دادن تکه‌های پازل در کنار یکدیگر شاید به ما نشان دهد که بازی بعدی Rocksteady از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، چندی پیش باز هم از طریق وبسایت 4Chan که کاربرها محتوای آن را تامین می‌کنند شایعه‌ای به وجود آمده که بازی بعدی استودیو Rocksteady با نام Justice League Crisis شناخته می‌شود اما فعلا کاری با این شایعه که آنچنان مدرک درستی نیز آن را پشتیبانی نمی‌کند، نداریم.

کمپانی Warner Bros که کنترل Rocksteady را نیز برعهده دارد به تازگی قرارداد همکاری را با Studio Gobo به امضا رسانده. استودیویی که قبلا روی بازی همچون For Honor یا Disney Infinity کار کرده و اتفاقا در انگلیس واق شده (محل قرارگیری استودیو Rocksteady). حال نکته‌ای که به وجود می‌آید این است که Studio Gobo در زمینه GaaS کار می‌کند. فرایندی که طی آن بازی به عنوان یک سرویس تعریف شده و معمولا راه‌های درآمدزایی بی‌انتها همچون پرداخت درون برنامه‌ای را در کنار یک پروژه قرار می‌دهد.

حالا می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که بازی بعدی Rocksteady از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند. کاری که Studio Gobo در آن سابقه داشته و احتمالا دلیل اصلی همکاری آنها با Warner Bros است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =