اخبار بازی

شاید Nintendo به سراغ واقعیت مجازی برود

شاید Nintendo به سراغ واقعیت مجازی برود

وی جی مگ: در حالی که شرکت Nintendo پیش از این در رابطه با عناوین واقعیت مجازی صحبت کرده بود اما واقعیت مسئله بدین شرح است این شرکت در حال حاضر پلتفرم واقعیت مجازی در بازار ندارد و تاکنون نیز هیچ برنامه‌ای اعلام نشده که Nintendo قصد داشته باشد به سراغ واقعیت مجازی برود. با این حال Nintendo با کنسول Virtual Boy یکی از پیشگامان تجربه سه‌بعدی در سال 1990 به شمار می‌رفت.

به گزارش وی جی مگ، رئیس بخش آمریکای Nintendo رجی فیلز-ایمی در گفتگوی اخیر خود اظهار کرد واقعیت مجازی موضوعی است که Nintendo به صورت دائم در حال انجام آزمایشاتی روی آن است و تکنولوژی آن را در نظر دارد. با این حال تا زمانی که این محصول به استانداردهای Nintendo در زمنیه سرگرم کردن نرسد به سراغ واقعیت مجازی و تولید و عرضه آن نرفته و موردی از آن به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

«واقعیت مجازی موضوعی است که به صورت مداوم آن را در نظر داریم و روی آن آزمایشات مختلف انجام می‌دهیم. ما این تکنولوژی را دنبال کرده اما این تکنولوژی در سرانجام خود باید فان و سرگرم‌کننده باشد. این وظیفه ما به شمار رفته و امری‌ست که آن را بهتر از بقیه انجام می‌دهیم. در حال حاضر هیچ چیزی برای معرفی شدن وجود ندارد. باید آزمایشات و بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد. در عین حال تجربه‌های بیشتری وجود دارد که می‌خواهیم برای مخاطبین خود منتقل کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =