اخبار بازی

ناشر بازی Close to the Sun مشخص شد

ناشر بازی Close to the Sun مشخص شد

وی جی مگ: پیش از این در سال جاری عنوان Close to the Sun توسط استودیو Storm in a Teacup معرفی شده بود. اثری که قرار است در سال آینده عرضه شود اما مشخص نبود نشر آن برعهده چه کمپانی خواهد بود. اکنون ناشر بازی Close to the Sun نیز مشخص شده است.

به گزارش وی جی مگ، امروز کمپانی Wired Productions اعلام کرد که نشر بازی مذکور را برعهده خواهد داشت. شرکتی که پیش از این نشر بازی‌های دیگری مثل The Town of Light which و Grip را در کارنامه داشته است. علاوه‌بر اعلام ناشر بازی Close to the Sun ، مشخص شد Xbox One، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد این بازی محسوب می‌شوند.

بازی Close to the Sun یک عنوان درام-ترسناک با زاویه دید اول شخص بوده که در انتهای قرن نوزدهم در یک کشتی مرموز جریان دارد. شخصیت اصلی بازی Rose نام دارد. خبرنگار جوانی که به دنبال خواهرش می‌گردد اما به جای یافتن او، مورد کاملا متفاوتی را پیدا می‌کند. بازی روی حالت Survival تمرکز کرده و در عین حال که پلیر را در وضعیت‌های خطرناکی قرار می‌دهد سعی می‌کند المان‌های حل مسئله را نیز در ساختار گیم‌پلی خود مورد استفاده قرار دهد.

پلیر این قابلیت را خواهد داشت تا به کمک یک شخصیت همراه و با استفاده از کار گروهی، مراحل کشتی را طی کند و در عین حال هیچ گونه سلاحی نیز در اختیار او قرار داده نمی‌شود تا بتواند در مقابله با خطرات احساس امنیت کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 13 =