اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Wreckfest برای PS4 و Xbox One

تاخیر در عرضه بازی Wreckfest برای PS4 و Xbox One

وی جی مگ: تاخیر در عرضه بازی Wreckfest برای PS4 و Xbox One توسط سازندگان این اثر یعنی دو شرکت THQ Nordic و Bugbear Entertainment مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، این عنوان که پیش از این برای عرضه در تاریخ 20 نوامبر برنامه‌ریزی شده بود تا زمان نامشخصی از سال 2019 تاخیر خورد و هیچ گونه زمان انتشار دقیقی نیز برای آن به اشتراک گذاشته نشد. Wreckfest از هنگام عرضه به صورت دسترسی پیش از موعد برای پلتفرم PC در سال 2014 چندین و چند مرتبه با تاخیر مواجه شد تا سرانجام در ژوئن گذشته منتشر گردید. اکنون عرضه بازی Wreckfest برای PS4 و Xbox One هم به زمانی دیگری موکول شده است.

نکته قابل توجه بدین شرح است سازندگان بازی یعنی استودیو Bugbear Entertainment به سادگی اظهار کردند نسخه کنسولی بازی Wreckfest از مشکلات پرفورمنس رنج می‌برد و بخش چندنفره آن نیز نیاز به صرف زمان بیشتر برای رفع اشکال داشت. به همین منظور و برای جلوگیری از انتشار نسخه‌ای پر از ایرادات و باگ‌های مختلف تیم سازنده تصمیم گرفت تا انتشار بازی را عقب بندازد تا به محض آماده شدن در سال 2019 عرضه شود. در زمانی که انتشار عناوین مختلف به همراه ایرادات و باگ‌های مختلف به امری عادی تبدیل شده تا سپس با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد ساخته خود را بهبود و ارتقاع دهند اقدام سازندگان Wreckfest و شرکت THQ Nordic قابل تحسین محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 5 =