اخبار بازی

شناسایی کیت توسعه Xbox Scarlett با نام Anaconda

شناسایی کیت توسعه Xbox Scarlett با نام Anaconda

وی جی مگ: شرکت مایکروسافت سخت مشغول کار روی کنسول نسل بعدی خود با اسم رمز Xbox Scarlett است. کنسولی که جزئیات چندانی از آن منتشر نشده است. با این حال نام کیت توسعه Xbox Scarlett مشخص شده و به نظر می‌رسد این کیت برای تیم‌های که مشغول ساخت بازی برای این پلتفرم هستند ارسال شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Windows Central کیت توسعه Xbox Scarlett با نام Anaconda شناخته می‌شود. اسمی که چنان‌چه به آن توجه کنیم متوجه می‌شویم باز اسمی از گروه حیوانات خزنده است. اگر به یاد باشید کنسول Xbox One X تا قبل از انتشار و معرفی با نام Project Scorpio (واژه Scorpio به معنی عقرب) و کیت توسعه آن هم با اسم Chuckwalla (نوعی خزنده از گروه مارمولک‌ها) شناخته می‌شد. اگرچه اسم رمز Anaconda جزئیاتی در خصوص سخت‌افزار کنسول نسل بعدی مایکروسافت در اختیار نمی‌گذارد اما هم‌خانواده بودن اسم آن با Project Scorpio می‌تواند حاکی از این مسئله باشد که Xbox Scarlett می‌تواند ادامه و نسخه قدرتمند شده Xbox One X و با معماری مشابه باشد.

پیش از این مشخص شده بود که Xbox One X به گونه‌ای طراحی شده که از قابلیت Forward Compatibility (پشتیبانی بازی‌های این کنسول در نسل بعد) برخوردار باشد و Xbox Scarlett هم به مانند کنسول نسل قبلی خود از Backwards Compatibility بهره می‌برد. شاید دلیل اسم‌گذاری کیت توسعه آن نیز همین مسئله باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =

  • “پیش از این مشخص شده بود که Xbox One X به گونه‌ای طراحی شده که از قابلیت Forward Compatibility (پشتیبانی بازی‌های این کنسول در نسل بعد) برخوردار باشد و Xbox Scarlett هم به مانند کنسول نسل قبلی خود از Backwards Compatibility بهره می‌برد. شاید دلیل اسم‌گذاری کیت توسعه آن نیز همین مسئله باشد.”

    سیاست جالی به نظر میرسه :silly: