اخبار بازی

مایکروسافت بزرگ‌ترین کنفرانس خود را در E3 2019 برگزار می‌کند

مایکروسافت بزرگ‌ترین کنفرانس خود را در E3 2019 برگزار می‌کند

وی جی مگ: پس از اعلام غیبت شرکت سونی در نمایشگاه E3 2019 بسیاری ابراز نگرانی کردند که این اتفاق ممکن است غیبت سایر کمپانی‌های بزرگ در رویداد مذکور را به دنبال داشته باشد. با این حال این مورد برای مایکروسافت صدق نخواهد کرد. زیرا به گفته فیل اسپنسر مایکروسافت بزرگ‌ترین کنفرانس خود را در E3 2019 برگزار خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، Major Nelson به تازگی مصاحبه‌ای اختصاصی با رئیس بخش گیم مایکروسافت فیل اسپسنر داشته و درباره موضوعات مختلفی برای مثال بازی که اسپسنر مشغول تجربه آن است به صحبت پرداخته‌اند. رئیس Xbox پس از اشاره به این که در حال تجربه Super Mario Odyssey است صحبت‌های خود را با اشاره به تصمیم سونی در رابطه با غیبت در E3 2019 آغاز کرد و گفت «در پاییز گذشته خبرهای مهمی پیرامون E3 شنیده شد و پس از آن ما بحث مفصلی درون کمپانی داشتیم که آیا باید به مانند همیشه این نمایشگاه و کنفرانس خود در آن را بزرگ برگزار کنیم یا بهتر است امسال پول بیشتری ذخیره کنیم ؟»

سپس ادامه داد «در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ما باید کار خود را انجام دهیم. کمپانی مایکروسافت بزرگ‌ترین کنفرانس خود را در E3 2019 برگزار خواهد کرد. من فرصت حضور داشتن در کنار طرفداران‌مان و هم‌چنین سایر رقبا در این صنعت را بسیار دوست دارم. »

برچسب‌هاe3 E3 2019 microsoft pc XBOX xbox one
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + هشت =