اخبار 16 فروردین 94
پادکست

رادیو گیم ایمگ: اخبار 1 بهمن ماه

روزهای زوج ساعت ۱۱ شب ، بخش خبری رادیو گیم ایمگ. در این بخش بیشتر به حوادث و خبرهای دو روز گذشته در دنیای بازی ها پرداخته می شود. اگر موفق به شنیدن بخش خبری یکم بهمن ماه ساعت ۱۱ شب نشده اید می توانید آن را در ادامه دانلود کرده و گوش کنید. تکرار بخش خبری، روزهای فرد ساعت ۴ بعد از ظهر و ۱۰ شب.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 17 =

  • سلام. من یه پیشنهاد داشتم و اینکه اگه آخر رادیو بازی اسم بازی هایی رو که تو همون دو روز منتشر میشن رو بگین و اگه شد یه توضیح مختصری هم بدین. اینطوری بهتر میشه از نظر من.

    • خیلی ممنون.
      شاید شنبه ها این کار رو کردم.
      مثلا بگم که تو این هفته این بازیا میاد.
      قبلا تو پادکست اینو داشتیم.
      شاید به اخبار هفتگی هم اضافه کردم.
      البته دیگه خبر نمیشه.
      به هر حال ممنون از پیشنهاد.

  • من به این که خودم بازی بسازم علاقه خاصی ندارم.ولی خیلی دوست دارم پیشرفت صنعت گیم ایران رو ببینم.و می دونم که این چیزییه که من میخوام.اگه کاری یا کمکی از دست من بر می یاد خوشحال می شم.

  • خیلی خوب بود چیز های بیشتری از صنعت گیم ایران بگید که توی رسانه ها و سایت های خبری نمی یاد و اصولا خبر نیستن.بازم مهمان بیارید.بررسی های تخصصی بذارید با موضوع های مختلف مثلا آسیب ها یا فرصت ها یا چهارچوب صنعت گیم ایران.وضع حاضر چیه وضع مطلوب چی باید باشه.دو تا موضوع هم خودم خیلی علاقه دارم که روش بحث باشه این که چه طور می شه یک فلسفه و تفکر رو توی بازی گنجوند و هم زمان بازی رو در جا های دیگه مثل گیم پلی و داستان و… در سطح بالا نگه داشت؟ و دیگری اینکه دلایل موفق و ناموفق بودن بازی های ایرانی و خارجی رو بررسی کنید.خدا قوت

    • ممنون.
      ممنون از لطف شما.
      تنهایی سخته و بدون پول سخت تر. من فقط تمام سعیم رو میکنم بدون وقفه اخبار رو ادامه بدم تا قضیه روتین و جا افتاده بشه. بشه یه مرجع.
      الان برنامه نویس اندروید میخوام که اپ رو برای اندروید بنویسه تا راحت بشه برنامه ریزی کرد.
      خیلی چیزا میخوام اضافه کنم به رادیو و خصوصا بخش اخبار که سخته و تنهایی زمانبره.
      سعی میشه بهتر بشیم.