وی جی کست

قسمت 21 پادکست VGCAST

در قسمت 21 پادکست ‌VGCAST  مانند چند هفته گذشته به بررسی اخبار پرداخته‌ایم. از وضعیت ساخت بازی جدید Rocksteady گرفته تا پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا و ژاپن که البته با سورپرایز‌های مختلفی همراه بوده‌اند. در بخش دوم پادکست این شماره به سراغ یکی از بحث‌های داغ این روزهای صنعت بازی رفته‌ایم. برای مدت‌هاست که دو سیستم اچیومنت و تروفی در Xbox و Playstation قرار گرفته و هرکدام طرفدارهای خاص خود را دارند. در این شماره به این موضوع پرداخته‌ایم که به صورت کلی آیا تمرکز روی چنین مواردی می‌تواند به تجربه کلی بازی‌های ویدئویی کمکی کند یا تنها می‌توان به آنها از دید یک سرگرمی جداگانه نگاه کرد.

در قسمت 21 پادکست VGCAST، محمد طالبیان، جواد محسنی و امید صدیق ایمانی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 21 پادکست VGCAST:

Alex Vargas – Shackled Up

Space Above – Fall Through

Linkin Park – Numb

دانلود قسمت 21 پادکست VGCAST

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + یازده =

  • اقاي طالبيان عزيز يك دنيا ممنون بابت پادكست
    اولا اينكه اميدوارم همون حرفي كه زدين بشه و يه بازي بسازن كه توش بتمن باشيم و تا ميخوره سوپرمنو كتك بزنه توش…من انقد بتمن فن هستم كه از زماني كه بازي اينجاستيس ٢ رو خريدم ١٧٠ ساعت فقط با شخصيت بتمن بازي كردم و با بقيه ي شخصيتا به مدت يك دقيقه????
    دوم اينكه ممنون بابت اهنگ مخصوصا لينكين پارك چون خيلي ناراحت شدم كه چستر خودكشي كرد
    سوم اينكه بحث تروفي عالي بود و بگم اينو كه من رفتم بازي سيزن پس هيتمن ٢٠١٦ رو خريدم و جالبه بدونين تمام كارا رو توش انجام دادم كه به تروفي برسم …واقعا كلي چلنج مزخرف رفتم اخر سر كه بازي رو ١٠٠ كردم فهميدم بازي پلات نداره…
    يني واقعا نعره ميكشيدم از عصبانيت???
    از اقا اميد و اقا جواد هم يك دنيا ممنون كه كارشون درسته?
    اقاي طالبيان به فكر اين پارازيت هم باش كه واقعا اذيت ميكرد…

  • سلام
    خوب بود ولی موضوعات جالب تر و جذاب تر هم وجود دارد مثل بررسی و تحلیل بازی سازی هاب بزرگ دنیا مثل دیوید جفی یا هیدیو کوجیما ا… هر قسمت می توانید یکی از این ها بررسی کنید یا راهنمای خرید کنسول در تابستان یا بررسی و تحلیل قیمت کنسول ها در ایران نسبت به دنیا یا الان که بازی نیست بازی هایی موفق گذشته که دوستان که تازه گیم شدند معرفی کنید با بررسی نشریه های نشریه های مربوط به گیم و تجزیه و تحلیل اینکه چرا اکثرشون برشکست شدند یا خیلی موضوعات جالب و جذاب دیگر این موضوع تروفی.. در کل خسته نباشید :yes: