آنباکسینگ

تماشا کنید: آنباکسینگ PlayStation 4 Pro

آنباکسینگ PlayStation 4 Pro

حدود 3 سال از عمر کنسول Playstation 4 می گذرد و چند ماه پیش نیز نسل Slim شده این کنسول معرفی شد. اما در این میان سونی کنسولی به نام PlayStation 4 Pro یا همان PS4 Pro معرفی کرد که به گفته سونی همان کنسول قدیم و بر همان بیس و مبناست ولی با این تفاوت که سخت افزار آن قوی تر شده است. این کنسول با افزایش کلاک سی پی یو و همچنین بهینه سازی و افزایش قدرت GPU و اضافه شدن HDR به آن و خروجی تصویر 4K عملا کنسولی جدید به حساب می آید و  برخی به شوخی آن را با نام PS 4.5 صدا می زنند. با این احوال کنسول PS4 Pro همان PS4 است ولی قوی تر شده و همان بازی های PS4 را اجرا می کند ولی با کیفیتی بیشتر و بهتر. در ویدئوی زیر می بینیم که در جعبه این کنسول چیست و از نظر ظاهری با نسل اول PS4 چه تفاوتهای دارد.



دانلـــــــــــود 1080P


آنباکســـــــینگ PlayStation 4 Pro

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =

  • ممنون از میثم خان قربانی به خاطر این آنباکسینگ اما یه مورد فقط غلط املایی ( !!! ) اجرایی تو متن بود که خواستم بگم ( نگین ایراد بنی اسراییلی !! تو زمان 7:01 به جای اینکه بگین 15 تا 20 درصد کوچیکتر شده باید بگین 15 تا 20 درصد بزرگتر شده … ممنون …

  • ‍سلام
    اجرا بد نبود ، اما میتونست بهتر هم باشه . یه ایراد فنی به چشمم اومد اونم اینه که high light سبز رنگ ناشی از پرده کروماکی بخوبی حذف نشده به خاطر همین تو سایه های زیر دستان مجری ، اطراف بدن مجری و حتی روی میز این رنگ سبز دیده میشه.

    در کل من احساس میکنم شما دارید تو مسیر خوبی حرکت میکنید . امیدوارم بهتر و بهتر بشید. :yes:

  • بخش ها و محتویات جدید سایت خیلی خوب هستند. پلی استیشن ۴ پرو هم خیلی خوب ساده و محکم بنظر میاد. ولی به نظر من دیزاین پلی استیشن ۴معمولی بهتره. و هنوز نمیتونم درک کنم شرکتی که خودش مالک بلوری هست چطور میتونه برای کاهش قیمت دستگاه Blu-ray disk 4kرو حذف کنه؟

  • عااااالی بود.
    بدون اینکه چیز اضافه ای گفته بشه یه آنباکسینگ خیلی خوب و کامل بود.
    عالی بودی آقا میثم. منتظر بقیه آنباکسینگ ها هستیم که مطمئنا با اجراتون خیلی جذاب میشه.
    فقط بهتره از حداقل دو تا دوربین استفاده کنید تا برای نشون داد جزئیات راحت تر باشید
    دمتونم گرم