نیم ساعت

نیم ساعت از گیم پلی بازی Age Of Empires 2 Definitive Edition


سال 1999 بود که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیهای سبک استراتژیک برای Windows و MAc منتشر شد. بازی Age Of Empires 2 که توسط Ensemble Studios که یکی از بهترین استودیوهای مایکروسافت بود توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند. حالا بعد از حدود 20 سال همان بازی به صورت کاملا ریمستر و 4K برای Windows منشتر شده. وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی بازی Age Of Empires 2 Definitive Edition را برای شما آماده کرده میتوانید آن را مشاهده کنید.

بازی Age Of Empires 2 Definitive Edition به صورت کاملا HD شه و با کیفیت 4K عرضه شده و تقریبا تمامی قسمتهایی که در نسخه های اصلی و HD Edition این بازی بوده را در خود جای داده. البته با کمی تغییرات. در این ویدئو بیشتر سعی شده تا تغییرات نسبت به نسخه اصلی توضیح داده شود و تفاوتهای این نسخه از نظر گرافیکی و داستانی با نسخه اصلی را برای شما مطرح کرده ایم.

قابل ذکر است در هنگام ضبط این ویدئو به دلیل بروز مشکل در اجرای بازی بخشهایی از بازی لود نشده اند و به اشتباه در توضیحات گفته شده که در بازی وجود ندارند. که البته تمامی داستانهای موجود در نسخه اصلی و Dlcها همگی در این بازی نیز گنجانده شده اند.

بازی Age Of Empires 2 Definitive Edition حدود 10 روز پیش منتشر شده و میانگین نمره 81 از 21 نقد نشان از یک بازی استراتژیک نسبتا خوب را دارد. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Age Of Empires 2 Definitive Edition.


در یوتیوب ببینید

در نماشا تماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − شش =

  • سلام. Age of empires 2 defeenetive edition رو از استور خریدم.
    برای اینکه واردش شم و انلاین بازی کنم باید فیلتر شکن بزنم که پینگم میاد روی 300 و خیلی کند میشه بازی انلاین.
    چیکار کنم؟ راهی داره؟

  • سلام اقا میثم مارو شرمنده کردی 1 ساعت بعد اینکه اینترنت ما وصل شده اومدیم توی سایت دیدم نیم ساعت اپلود کردی
    ممنون بابت زحمت هایی که میکشی ممنون بابت نیم ساعت بازی age of empires 2