نیم ساعت

نیم ساعت – Deus Ex Mankind Divided


یکی از بازی هایی که برای اعضای +PSN این ماه یعنی کسانی که عضو Plus هستند رایگان شده است بازی Deus Ex: Mankind Divided است. این بازی جذاب یکی از بازی های خوب است که می توانید هم به صورت اکشن و هم به صورت استیلت آن را بازی کنید. این بازی ادامه ای بر نسخه قبلی این بازیست و داستان بازی را ادامه می دهد. هم اکنون این بازی روی شبکه PSN با قیمت 60 دلار به فروش می رسد. تیم وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما بازی کرده است تا با این بازی بیشتر آشنا شوید. همراه وی جی مگ باشید.


دانلود


میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =

  • باتشکر از شما برای اماده کردن این ایتم ها. دوستان عزیز واقعا نوع بازی کردنتون یه مقداری توی ذوق میزنه اگه ناراحت نمیشین.
    درباره داستان بازی هم آدام قبل ها که ما در شماره ی قبلی نمیبینیم، عضو swat بوده. ما از اونجایی ادامه میدیم که رئیس بخش حفاظت شرکت sarif هستید. این شرکت کارش ادغام انسان ها با ماشینه. طی یک حمله ای که به این شرکت میشه آدام تقریبا میمیره ولی شرکت نجاتش میده و دست ها، پاها، چشم، بسیاری از اعضای داخلی و حتی مغزش توسط ماشین ها بهینه سازی شده و جریان شماره ی قبلی تقریبا حول همون اتفاق و مسببین اون اتفاقه. توی این قسمت از اون شرکت جدا شده و اومده به یه بخش از اینتر پل به نام task force 29 که کارش بیشتر تحقیق درمورد تروریسم هاییه که مربوط به همین تکنولوژی ها میشه و….

    درمورد اینکه گفتین فضای بازی یه مقدار بی روحه. فک میکنم تا حد زیادی تعمدیه این ماجرا. فضای بازی واقعا بد و سیاهه. و شخصیت اصلی واقعا بدبخته 😀 اگه بخوام بگم هم اسپویله هم ذکر مصیبت میشه. یه چیزهای خیلی مهمی فقط در مراحل جانبی بهش اشاره میشه. در این حد که تو قسمت قبلی یه جایی میگه: “میخوام دود سیگار و نیکوتین رو بدم تو ریه هام ولی تنها چیزی که حس میکنم سیستم سلامتی خودکار منه که اسیب رو از بین میبره، حتی با صدمه زدن به خودمم دیگه نمیتونم لذت ببرم”

    • این بازی طراحی محیطش بی نظیره.
      به محیط پراگ نرسیدن.
      همینطور بهترین لول دیزاین صنعت گیمو داره.
      گرافیکم که کم نظیره.
      داستانشم که…

  • اصلا جالب نبود.
    مخصوصا اینکه بچها اصلا تو باغ نیستن که بازی درمورد چیه…
    حتی درست بازیش نمیکنن.
    بابا یه نیم ساعت چند نفره رینبو سیکس برین…

  • سلام…خیلی عالی بود مثل همیشه…مخصوصا الآن که بازی آنچنانی جدیدی وارد بازار نشده اون دسته از بازی هایی که جذاب اما یه مقدار قدیمی اند رو یه نیم ساعت ازشون برید خوبه….

    عرض سپاس و خسته نباشید خدمت آقایان قربانی-طالبیان-محسنی و ذاکری و…..

    ایشالا همینقدر با صلابت به پیشرفت ادامه بدید….ما در کنارتون هستیم همیشه :inlove: :inlove: :inlove:

    • مثل همیشه عالی بودید :inlove: 😎
      فقط یک نکته آقا برای gow برنامه ای ندارید یک برنامه و یا آیتم مخصوص سه نفری بشینید دور هم و از این بازی و تریلرها و خاطرات خودتون از سری بازی و کلا یک برنامه ویژه برای این سری برید عالی میشه
      یا تشکر از سایت خوبتون