E3 2018

تحلیل و بررسی E3 2018

تحلیل و بررسی E3 2018

وی جی مگ: نمایشگاه E3 2018 به پایان رسید و حالا فرصت مناسبی است تا به بررسی اتفاقات مهم‌ترین نمایشگاه صنعت بازی داشته باشیم. در ادامه ویدئویی را آماده کرده‌ایم و در آن به بررسی کنفرانس‌های برگزار شده در جریان نمایشگاه E3 2018‌ پرداخته‌ایم. پس با تحلیل و بررسی E3 2018 همراه وی جی مگ باشید.

به گزارش وی جی مگ، هرچند بسیاری انتظار داشتند که امسال شاهد سورپرایزهای مختلفی باشیم اما برخلاف انتظارات اینگونه نشد و نه تنها تعداد زیادی بازی جدید و مهم معرفی نشدند بلکه همان اندک بازی‌های بزرگی که برای اولین بار رونمایی شدند نیز نمایشی درست و کامل را تجربه نکردند.

نمونه این مسئله را با بررسی کنفرانس کمپانی Bethesda می‌توان متوجه شد. در شرایطی بسیاری انتظار داشتند بازی Starfield در نمایش امسال به صورت کامل نشان داده شود اما سازندگان این اثر تنها به معرفی کوتاهی از آن در کنار The Elder Scrolls 6 بسنده کردند. در مقابل سورپرایزهای اصلی مایکروسافت یعنی بازی Halo Infinite و بازی Gears 5 پیش از معرفی رسمی لو رفته بودند و سونی نیز به جز نمایش چهار بازی بزرگ خود هیچ اثر جدیدی را معرفی نکرد.

در کنار عملکرد نه چندان خوب سونی و مایکروسافت دو کمپانی Ubisoft‌ و EA نیز بدترین عملکرد چند سال اخیر خود را به نمایش در آورده و نه تنها بازی بزرگی را رونمایی نکردند بلکه تنها کنفرانس مناسبی را تدارک ندیدند. تنها بازی‌های بزرگ Ubisoft در نمایشگاه E3 امسال بازی Assassin’s Creed Odyssey‌ بود که تقریبا پیش از برگزاری کنفرانس این شرکت فرانسوی به صورت کامل تمامی جزئیاتش لو رفته بود. باید به این نکته نیز توجه داشت که نمایش نهایی بازی نیز آنچنان که باید مورد توجه مخاطب‌ها قرار نگرفت و بسیاری اعتقاد داشتند که ساخته جدید Ubisoft به نسخه قبلی از مجموعه Assassin’s Creed شباهت بسیاری دارد.

با اختلافی قابل توجه بهترین نمایش امسال نمایشگاه E3 به دو بازی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima اختصاص داشت که به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه هستند. در این میان نباید به راحتی از کنار بازی Fallout 76 و Super Smash Bros Ultimate گذشت که نویدبخش آثاری با کیفیت هستند و از همین حالا توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.


دانلود با کیفیت 720P

دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید (1080P)

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

21 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − شانزده =

  • سلام ممنون از تلاشتون
    کاش کیفیت فیلم برداری و صدا رو بهتر کنید یکمم خلاقیت بهش اضافه کنید مخاطبا خیلیاشون خیلی جوونن بجای اینکه یه ساعت فقط بشینید وسطا یه خلاقیتی به خرج بدین
    بنظرم افراد جدید به سایت اضافه بشن ازین بین همین بچهای سایت خودتون انتخاب کنین اخبار سایت به عهده اینا باشه تیم خودتونم به چیزای مهمتر مث کارای ویدیویی و پادکست و این چیزا برسه کیفیت بره بالاتر مخصوصا تو زمینه تدوین یه ادم خیلی کار بلد لازم داریم یارو یه حرف چرتو اونقد با رنگ و لعاب و خوشگل میزنه ادم خوشش میاد . شما که سوادشو دارین یکم رنگ و لعاب اضافه کنین عالی تر میشه
    شما با این توانایی و سوادتون کی گفته نمیتونید سایت اول گیم باشید

  • به نظر شما نمایش گیم پلی last of us 2 واقعی بود؟ من که تصور نمیکنم بازی نهایی بتونه همچین چیزی تحویلمون بده و تا حد زیادی اغراق شده بود. بعد از کیلزون ۲ شاید بزرگترین دروغ سونی در E3 لقب بگیره

  • یک چیز دیگر می خواستم بگم دیدن این تحلیل و بررسی برای همه واجب چون دو تا از بهترین ژورنالیست ها و منتقدین گیم ایران درش حضور دارند بدون اغراق میگم :yes: ما کمتر منتقد را میشه پیدا کرد در حوزه گیم که بتونه بالای صد دقیقه بدون تپق و… صحبت کنه اونم به صورت تصویری کارتون درسته

  • یک چیز دیگر می خواستم بگم دیدن این تحلیل و بررسی برای همه واجب چون دو تا از بهترین ژورنالیست ها و منتقدین گیم ایران درش حضور دارند بدون اغراق میگم :yes:

  • سلام سه تا نکته بنظرم رسید یکی این که کسی که تحلیل E3 (که تازه این بیشتر اخبار بود) بخواد بشنوه تا داغه میشنوه نمیزاره چند روز از کنفرانس ها بگذره.
    دوما اینکه وقتی یه برنامه تصویری حدود 2 ساعته میخوایم درست کنیم باید انقدر به جذابیت حرفها و مجریا اطمینان داشته باشیم که خیلی به وله و موزیک پس زمینه تکیه نکنیم. نمونه های خارجی هم ببینید زیاد وله استفاده نمیکنن.
    موفق و سربلند باشید.

  • خیلی تحلیل خوبی بود :inlove: :inlove: :inlove:
    ما که برخی کنفرانس ها را دیدیم اصلا نفهمیدیم چی شد تازه بعد
    از دیدن این تحلیل دستمون اومد چی شده بود :yes:

  • ینی عالییییییی بودا
    واقعا خوشحالیم اقای کسری کریمی رو هم می بینیم?????
    عالی بود
    واقعا وی جی مگ خیلی دوست داشتنیه
    دمتون گم❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • باسلام. درمورد اون حرفی که برای اسسین زدین که گفتن اولین باره که شما شخصیت رو انتخاب میکنین و اقای طالبیان گفت پس سیندیکیت چی؟ اینجوری که توی معرفی گفتن شما اول بازی یه شخصیت انتخاب میکنین و تا تهش با همون باید برین و امکان تعویض نیست. این رو یه آپشن جدا و متفاوت با سیندیکیت حساب کردن :shame: عالین اینا.
    در مورد کنفرانس سونی هم من کرک و پرم ریخت فک کردم اشتباهی کردم و دیر رسیدم کنفرانس تموم شده! هی داشتم ساعتا رو چک میکردم.
    دث استرندینگ هم خوب بود خدایی یه چیزایی داشت که الان یه کم بیشتر میشه تئوری داد و خوب بود در نهایت. کوجیما همینه دیگه. آدم نتونه اینکاراشو تحمل کنه بازیشم نمیتونه. مسلما بازی شبیه ساز کولبری و خسته کننده نیست و مسلما کوجیما احمق و تازه کار نیست پس نتیجتا باید یه چیز قشنگ و نوآورانه و ذهن مشغول کن باشه. پس خوبه دیگه. ما راضی بودیم.

  • دمتون گرم، خیلی آیتم خوبی بود :yes: :yes: :yes:
    تدوین هم بسیار عالی بود. ریش‌های محمد طالبیان هم خیلی خوفناک شده ایول 😀
    فقط این Loopیی که برای آهنگ پس‌زمینه گذاشته بودید واقعا زجرآور بود. به نظر من بدون آهنگ پس‌زمینه خیلی بهتر و واضح‌تر میشه.
    و باز هم یه تشکر ویژه از تیم وی‌جی‌مگ برای پوشش عالی E3.
    منتظر پادکست هستیم :silly:

  • بررسی خیلی کامل و خوبی بود :yes:
    ینی اگه کسی ندیده بود e3 رو راحت میتونست بفهمه چه اتفاقاتی توش افتاده
    مرسی از تیم وی جی مگ
    دیگه این چند روزه دارید با ایتم های ویدیویی میترکونید

    • عاقلانه که هست…صد البته هم هست…امیر گلخانی رو هم بیارید بعد از سال ها خوشحاله بنده خدا برای XBOX 😀

      ایشالا آمار بازدیدها و دانلود و شیرینگ یه جوری باشه که آقا میثم و بقیه راضی باشن 😎 😎 😎

    • البته اقای قربانی اگر می خواهید آمار بازدید سایت بالا بره باید تبلیغات وسیع برای سایت انجام بدهید یا در تلگرام آمار کانال تون افزایش بدهید به خیلی عوامل بستگی داره