E3 2018 اخبار موبایل تریلر

تماشا کنید: بازی Command and Conquer: Rivals معرفی شد

وی جی مگ: امروز شرکت EA در جریان کنفرانس E3 2018 خود بازی Command and Conquer: Rivals را معرفی کرد. عنوانی ریل‌تایم استراتژی PvP که برای پلتفرم‌های گوشی‌های موبایل اندروید و iOS توسعه می‌یابد.

به گزارش وی جی مگ، گیم‌پلی بازی Command and Conquer: Rivals در جریان این مراسم به صورت زنده به نمایش گذاشته شد. دوربین بازی به صورت از بالا به پایین تعبیه شده و کنترل نیروهای زرهی و وسایل نقلیه مختلف به گیمر داده می‌‎شود. هدف بازی مبارزه در مقابل حریف به صورت 1v1 بوده تا جایی که بتوانید به صورت کامل بر نقشه بازی مسلط شوید. هنگامی توانستید کنترل را به دست بگیرید موشکی شلیک شده و یکی از پایگاههای دشمن را نابود خواهد کرد.

برای پیروزی در بازی باید فاکتورهای مهمی را با یکدیگر مخلوط کرده و استفاده کنید. به مانند تانک‌ها، هواپیما و موارد و دیگر تا به واسطه آن‌ها بتوانید کنترل را به دست بگیرید و از حریف خود پیشی بگیرید. هم‌چنین دو ارتش انتخاب شده در تریلر بازی Global Defense Initiative و the Brotherhood of Nod نام داشتند.

پیش‌ثبت نام برای شرکت در آلفا بازی Command and Conquer Rivals از هم‌اکنون آغاز شده و کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از طریق این لینک به ثبت‌نام اقدام نمایند. در ادامه می‌توایند تریلر معرفی عنوان Command and Conquer Rivals را مشاهده کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 − 1 =