E3 2018

دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2018

آخرین کنفرانس خبری در E3 2018 نیز برگزار شد و مثل رسم چند ساله اخیر این کنفرانس را Nintendo اجرا کرد. البته این نکته که را نباید فراموش کنیم که نینتندو چند سالی ست که اجرای زنده و همزمان کنفرانس را کنار گذاشته و به Briefcase Media بسنده می کند که Nintendo Direct نام دارد و نیازی به اجرای زنده نمیبیند. با دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2018.

شاید بی سر و صدا ترین کمپانی حاضر در E3 نینتدو باشد. هیچ هیجان خاصی برای معرفی بازی های جدید ندارد و از طرفی به دنبال ایجاد سر و صدا نیست و در عوض کنسولها و بازی هایش به میزان کافی و لازم فروش می کند. امسال نیز نینتندو همین منوال را پیش رو گرفته و اعلام کرده بود که فقط بازی های Nintendo Switch در کنفرانس آنها نمایش داده خواهد شد که اینچنین هم شد.

در این کنفرانس تعدادی از بازی هایی که قبلا معرفی شده بودند نمایش داشتند. همچنین به طور کامل Super Mario Party جدید برای Switch معرفی شد. قابلیتهای این بازی بسیار جالب است و به طور همزمان میتوان از دو کنسول برای بازی استفاده کرد. همچنین بازی Fortnite نیز به صورت رسمی برای Nintendo Switch معرفی و نمایش داده شد.

یکی دیگر از بازی های معرفی شده بازی Daemon X Machina بود که یک بازی اکشن با تم فضایی ست و محیطی کاملا رنگارنگ دارد و یکی از بازی های جذاب این کنسوا به نظر می آید. بازی Dark Souls Remastered نیز برای کنسول سوییچ معرفی شد که نشان میدهد این کنسول به زودی میزبان عناوین بسیاری خواهد بود. در ادامه می توانید کنفرانس نینتندو در E3 2018 را با سه فرمت دانلود کنید و از دیدن آن لذت ببرید. همراه وی جی مگ باشید.


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + بیست =