E3 2018

دانلود کنفرانس Square Enix در E3 2018

وی جی مگ: هرچند می‌دانستیم که کمپانی Square Enix‌ قصد برگزاری مراسمی زنده را ندارد اما شاید هیچکس انتظارش را هم نداشت که این کمپانی ژاپنی تمام مراسم خود را در کمتر از 30 دقیقه به پایان برساند و تنها دو بازی جدید را در جریان آن معرفی کند. کنفرانس Square Enix در E3 2018 .

به گزارش وی جی مگ، نمایش Square Enix در E3 2018 با پخش بخش‌هایی کوتاه از گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider شروع شد. البته نمایش گیم‌پلی نیز به چند ثانیه‌ای کوتاه خلاصه شد و در ادامه دوباره شاهد مونتاژی از بخش‌‌های مختلف گیم‌پلی همچون کنفرانس Xbox‌ بودیم. در ادامه نوبت به معرفی چند محتوای جدید برای Final Fantasy 14 رسید و نهایتا مشخص شد که Square Enix قصد دارد همکاری را میان Monster Hunter و Final Fantasy 14 صورت دهد. هنوز جزئیات این همکاری به شکل دقیق اعلام نشده.

بخش بعدی نمایش Square Enix در E3 2018 به پخش تیزری کوتاه از بازی جدید Captain Spirit و البته بازی Dragon Quest 11 اختصاص یافت که قرار است امسال برای PS4 و Nintendo Switch عرضه شود. اما اولین بازی جدید کمپانی ژاپنی با نام بازی Babylon’s Fall شناخته می‌شود. اثری احتمالا اکشن که ساخت آن را استودیو PlatinumGames برعهده دارد و قرار است در سال 2019 برای PC و PS4 منتشر شود. بعد از این عنوان تریلر کوتاهی به مناسب عرضه بازی NieR Automata‌ روی Xbox One پخش شد.

بعد از این بازی بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Just Cause 4 رونمایی شد و حالا می‌دانیم که در تاریخ 4 دسامبر سال 2018 برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. دومین اثر جدید Square Enix بازی The Quiet Man است که هنوز سازنده مشخصی ندارد و قرار است اطلاعات بیشتر آن در نمایشگاه گیمزکام آلمان اعلام شود. بازی برای PS4 و PC در دست ساخت است. نهایتا تریلری از بازی Kingdom Hearts 3 پخش شد که شباهت بسیاری به نمایش بازی در کنفرانس مایکروسافت داشت. نمایش Square Enix در E3 2018 در کمتر از 30 دقیقه به پایان رسید.


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + شانزده =