Gamescom 2021 بازی ایرانی تریلر

تریلر داستانی بازی Naser: Son of Man

[namasha id=”UwqIzoGu” responsive=”true”]

یکی از بازی هایی که در Gamescom 2021 نمایش داشت بازی Naser: Son of Man بود. این بازی با عرضه یک تریلر داستانی در نمایشگاه گیمزکام 2021 حضور داشت.

این بازی به روزهای خوش در دوران قاجار می‌پردازد که همه چیز گل و بلبل است و همه در چشم همایونی در حال زندگی خوبی هستند که به ناگه یک ارتش روبوتیک به ایران حمله میکند. ارتشی که توسط ملکه‌ی الیزابت قصد فتح دنیا را دارد هم اکنون به ایران رسیده.

کاراکتر اصلی بازی Naser نام دارد که کنایه ای به ناصرالدین شاه قاجار می‌زند. و بنا بر این دارد که در مقابل این ارتش روبوتیک مقابله کند. حال هوای استیم پانک گونه‌ی بازی نیز بسیار در جذابیت بازی تاثیر گذار است.

این بازی در سبک پلتفرمر و اکبته اکشن و پازل است که با دوربینی 2 بعدی به صورت Side Scroll همراه شده. همچنین در تریلر پیش رو Naser: Son of Man شاهد استفاده از قدرت خدا به صورت نیروی اضافه یا کاراکتر قابل استفاده در مواقع مورد نیاز هستیم.

به نظر می رسد در بازی Naser: Son of Man با یک بازی جذاب و و اکتیو روبرو باشیم. این بازی برای کنسولهای نسل هشتم و نسل نهم و البته PC عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست ولی احتمالا در انتهای سال 2021 باید منتشر انتشار این بازی ساخته شده توسط Enlightened Robot Entertainment باشیم. البته نا گفته نماند که 3 سال از ساخت این بازی ایرانی گذشته است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 5 =