داستان

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 1

در قسمت قبلی این مطلب در مورد کلیت داستان و هدف شخصیت اصلی در Dark Souls 3 صحبت کردیم اما شاید بزرگترین نکته در مورد Dark Souls 3 اهداف گیمر که همان Lords of Cinder هستند، باشد. آنها همراه با The Unkindled One با صدا در آمدن ناقوس Firelink Shrine بیدار شدند. Lord of Cinder کسی است که در گذشته آتش نخستین را یکبار روشن کرده باشد. شخصیت اصلی بازی در نسخه اول این بازی را انجام داده است. اینبار هم آتش نخستین در حال نابودی است اما به شیوه‌ای کاملا متفاوت و جدید. خب پس این Lords of Cinder چه کسانی هستند؟

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 2

آن طور که از شواهد پیداست Yhorm پیرترین فرد در میان Lords of Cinder است که باید توسط گیمر نابود شوند. خانه او Profaned Capital است و در گیمر باید در همین مکان با او مبارزه کند. با توجه به نوشته‌های Soul او درون بازی مشخص می‌شود که او یکی از اقوام و یا نزدیکان Giant Lordها در Dark Souls 2 است. اگر مقاله مربوط به داستان Dark Souls 2 را خوانده باشید می‌دانید که Giant Lordها بر ضد King Vendrick جنگی را به راه انداختند. او از مردم سرزمینش محافظت کرده و برای حفظ امنیت آنها حاضر شد تا اولین آتش را دوباره روشن کرده و تبدیل به Lord of Cinder شود. گرچه همین مردم به زودی از او به خوبی یاد نمی‌کردند. آنها از او به اسم ارباب یاد می‌کردند اما در حقیقت این حس را به او نداشتند. Yhorm از این موضع خبر داشت اما باز هم سعی می‌کرد که از مردم سرزمینش محافظت کند. بعد از اینکه Yhorm تبدیل به یک Lord of Cinder شد به زودی یک آتش سوزی بسیار بزرگ در Profaned Capital رخ داد و همه چیز را سوزاند. این آتش از آسمان بر سر آنها بارید و دلیل آن نیز هیچگاه مشخص نشد. شاید به خاطر اینکه Yhorm یک انسان نبود، آتش نخسین به خاطر روح متفاوت او اینگونه عکس العمل نشان داده است.

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 3

نفر بعدی در لیست Lords of Cinder شخصیت Aldrich Devourer of Gods خواهد بود. گیمر در قسمت Anor Londo با او مواجه خواهد شد که یکی از سخت‌ترین مبارزات با باس‌های بازی نیز خواهد بود. او یکی از عجیب‌ترین شخصیت‌های موجود در دنیای Dark Souls 3 است. اگر نسخه اول بازی را انجام داده باشید بسیار سریع متوجه خواهید شد که مبارزه با Aldrich در همان مکانی است که مبارزه Ornstein and Smough به وقوع پیوست. خب پس Aldrich کیست؟ او در گذشته یک انسان معمولی بوده است اما نکته چندش آور در مورد او این است که Aldrich دوست داشت تا گوشت انسان بخورد! او یکی از نماد‌های پرستش در Cathedral of the Deep به شمار می‌رفت. این اطلاعات در آیتم‌های بازی ارائه شده است. توضیحات Soul of the Deacons of the Deep اشاره دارد که Aldrich مدتی عوض آنها بوده اما بعدها به سمت Boreal Valley ره‌سپار شده است. حالا Archdeacon Rocye مراقب تابوت اوست. شاید بسیار جالب باشد که بدانیم اگر Aldrich نیاز به تابوت دارد چگونه به سمت Boreal valley رفته است؟ شاید این تابوت نگاه دارنده بقایای جسد او بعد از تبدیل شدن به Lord of Cinder است. گرچه شاید صدای ناقوس باعث شده که او به سمت Boreal valley رفته باشد. در آیتم Cinder of a Lord اشاره شده که Aldrich با خوردن گوشت انسان تبدیل به یک ارباب شده است اما توهم او در مورد تخت سلطنتش باعث شد که به خوردن خدایان روی آورد! بعد از کشتن Aldrich توضیحاتی توسط آیتم Soul of Aldrich نیز ارائه می‌شود. در توضیحات نوشته شده Aldrich بعد از فکر کردن به نابودی آتش، رویایی در مورد به وقوع پیوستن عصر دریا داشت. او می‌دانست که این راه بسیار دشوار است اما در راه آن حاضر بود حتی خدایان را نیز بخورد. پس او این رویا را از آینده بسیار بد جدی گرفت و علاوه بر خوردن گوشت انسان به خوردن خدایان نیز روی آورد! پس بسیار راحت می‌شود فهمید چرا او به Boreal Valley سفر کرد. Anor Londo آخرین مکان مشخص از خانه خدایان بود. نکته جالب این است که او در این راه تنها نبوده و یکی دیگر از باس‌های Dark Souls 3 به نام Pontiff Sylyvahn نیز با او همراهی کرده است. او روح یکی از ارباب‌های قدیمی را در زندان نگه داشته و او را کم کم به خورد Aldrich داده است. ارباب‌های قدیمی به Lord Gwyn و خانواده‌اش اشاره دارد اما Pontiff حقیقتا چه کسی را زندانی کرده بود؟ او Gwyndolin پسر Lord Gwyn را زندانی کرده بود! یکی از دلایلی که باعث شد که همه بر این باور باشند این است که بدن Gwyndolin در حالت ظاهری Aldrich در باس فایت قابل مشاهده است. بعد از شکست Aldrich اگر روح او را در Soul Transposition استفاده کنید از آیتم Darkmoon Longbow برخوردار خواهید شد که مهر تاییدی بر این نظریه است. توضیحات این آیتم اشاره می‌کند:« Longbow of Darmoon متعلق به Gwyndolin، کسی که در نهایت توسط Aldrich خورده شد!

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 4

در واقع Aldrich از Cathedral of the Deep رفت و شروع به خوردن خدایان کرد. او قطعا خدایان مختلفی را خورده است اما Gwyndolin آخرین و یا قدرتمند‌ترین خدایی بود که توسط او نابود شده است. نکته دیگر که در مورد شخصیت Aldrich وجود دارد، مراحل مربوط به Anri of Astora و Horace the Hushed. این دو شخصیت کوئست‌هایی را به گیمر ارائه می‌کنند که از لحاظ داستانی کامل حول و حوش شخصیت Aldrich است. اگر این کوئست‌ها را کامل کنید، Anri شما را به دنیای خود می‌برد، جایی که شما Aldrich را نابود کردید اما چرا Anri آنقدر به فکر نابودی Aldrich است. با خواندن زره Horace متوجه می‌شوید که Anri و Horace دو کودک بودند که زندانی شده بودند. آنها قرار بود که در نهایت قربانی شده و گوشتشان نیز توسط Aldrich خورده شود. آنها می‌خواهند انتقام خود را از Aldrich بگیرند. اینکه چرا Horace صحبت نمی‌کند نیز شاید رابطه مستقیمی با گذشته‌اش داشته باشد.

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 5

نیازی به اشاره دوباره به داستان شوالیه Artorias از Dark Souls 1 نیست. گرچه باید اشاره کرد که او یک میراث بسیار جالب در Dark Souls 3 دارد. به نظر می‌رسد که بدن Artorias و یا حداقل قسمت‌هایی از آن توسط عده‌ای از مبارزین پیدا شده بود. این مبارزان، در مراسمی نامعلوم، خون Artorias را نوشیدند و تبدیل به ارتشی از Undead شدند. هدف این ارتش چیزی جز هدف Artorias نیست. آنها با Abyss و تاریکی مبارزه می‌کنند و تمام این موجودات را نابود خواهند کرد. در توضیح آیتم Soul of the Blood of the Wolf اشاره می‌شود که این مبارزان همگی خون Artorias نوشیدند و در واقع روح آنها یکی شده است. نکته جالب در مورد Abyss Watchers این است که آنها در مکانی به اسم Farron حضور دارند که شباهت زیادی به Darkroot Forest نسخه اول دارد. آن منطقه محل زندگی Sif، گرگ همراه Artorias بوده است. Artorias تقریبا در همین منطقه توسط Abyss کشته شد و حالا The Abyss Watchers در حال محافظت از این منطقه و مبارزه با Abyss هستند اما آنها چگونه تبدیل به Lord of Cinder شدند؟ آنها به خاطر ارتباط با Artorias و خون او تبدیل به Lord of Cinder شدند. چه کسی بهتر از خون بزرگترین شوالیه Lord Gwyn برای روشن نگه داشتن آتش نخستین؟ سوال اصلی این است که چرا آنها مبارزه خود با Abyss را متوقف کردند حتی در شروع مبارزه با آنها در Dark Souls 3 آنها به یکدیگر نیز مبارزه می‌کردند. آنها از هدف خود دور شدند اما چرا؟ رزه این مبارزان توسط Abyss آلوده شده و دلیل اصلی سقوط آنها در واقع همین است. آنها هم مانند Artorias در مبارزه با Abyss شکست خوردند. اگر Artorias، بهترین شوالیه Gwyn شانسی در مقابل Abyss نداشته، آنها چه کاری از دستشان بر می‌آمد؟

داستان Dark Souls 3 – قسمت دوم 6

بدون شک عجیب‌ترین Lord of Cinder در واقع Ludleth است. او بسیار کوچک و لاغر است و تنها Lord of Cinder است که در طول بازی با گیمر دشمنی نمی‌کند و نیازی به مبارزه با او نخواهد بود، در واقع او حتی به گیمر کمک می‌کند. این شاید به دلیل آن باشد که Ludleth آخرین Lord of Cinder است. او آخرین نفری است که آتش را روشن نگه داشته. او هنوز انسان است و Hollow نشده. حدس زده می‌شود که او هیچگاه نمرده و به همین خاطر توانسته از دیوانه شدن پرهیز کند و یا شاید Lord of Cinder بودن او را از این مشکل نجات داده است. البته اگر Lord of Cinder بودن از دیوانه شدن جلوگیری می‌کرد، بقیه Lord of Cinder نیز حال و روز بهتری داشتند پس نظریه اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد. شاید بدترین نکته در مورد Ludleth این باشد که اطلاعات بسیار کمی در مورد او وجود دارد. او از سرزمین Courland است اما قبل از آن هیچ اشاره‌ای در داستان بازی به این سرزمین نشده است. البته اطلاعاتی هر چند کوتاه نیز در مورد این شخصیت وجود دارد. او یک فرد ماهر در دستکاری کردن ارواح است و به نظر می‌رسد که او اینکار را در سرزمین Courland یاد گرفته است. بعد از پیدا کردن تمام ارواح مربوط به Lords of Cinder گیمر به Firelink Shrine باز می‌گردد و به جای Ludleth با انگشتری به اسم Skull Ring مواجه می‌شود. کوئست‌های مربوط به Ludleth بسیار تاریک است که مربوط به Fire Keeper و یک جفت چشم بسیار قوی است. گیمر بعد از رسیدن به Untended Graves آیتم Eyes of a Fire Keeper را پیدا می‌کند. بعد از صحبت با Ludleth مشخص می‌شود که او این چشم‌ها را می‌شناسد و سعی کرده تا Fire Keeper مربوطه را مورد حفاظت قرار دهد. همچنین او از دنیایی از خیانت و پایان دنیا در مورد این چشم‌ها صحبت می‌کند. گرچه با صحبت دوباره او می‌گوید که چرا تبدیل به یک Lord of Cinder شده تا دنیا را از آینده‌ای تاریک نجات دهد. اینجا مشخص می‌شود که Ludleth در واقع یک فرد عادی بوده که یک Fire Keeper را می‌شناخته است. او بعد از آگاهی از رویای این Fire Keeper سعی کرد تا تبدیل به Lord of Cinder شود تا بتواند آتش را بار دیگر روشن کند و دنیا را از نابودی نجات دهد. البته مشخص نیست Fire Keeper مورد نظر کجاست اما مشخص شده که Fire Keeper حاضر در Dark Souls 3 شخص مورد نظر نیست. تخت Ludleth در Firelink Shrine از او به نام Ludleth The Exile یاد می‌کند. به نظر او به خاطر کاری که انجام داده از Courland تبعید شده است. او به Firelink Shrine آمد و در نهایت رویای Fire Keeper و به پایان رسیدن دنیا را مشاهده کرد. او با روشن کردن آتش نخستین تبدیل به Lord of Cinder شد و دنیا را از نابودی نجات داد.

آخرین شخصی که قرار بود آتش را دوباره روشن کرده و در واقع ادامه دهنده عصر آتش باشد، Prince Lothric است که داستان او در قسمت قبلی مقاله توضیح داده شده است.

 

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + هفت =