سخت افزار و آموزش

آموزش ساخت آیتم ویدئویی با نرم افزار Camtasia Studio 8

آموزش ساخت آیتم ویدئویی با نرم افزار Camtasia Studio 8 1

برنامه Camtasia Studio 8 یک برنامه تدوین با محیطی جذاب و زیبا است که به راحتی می‌توانید توسط آن آیتم های تصویری ساخته و برای سایت ارسال کنید. محیط جذاب و آسان بودن کار کردن با این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام ساختن آیتم کمتر احساس خستگی کنید. از این رو سایت گیم ایمگ آموزشی را برای شما ترتیب داده است تا کسانی که مایل هستند برای این سایت آیتم صوتی یا تصویری تهیه کنند، فعالیت خود را آغاز کنند و آیتم های خودشان را ارائه دهند. در این ویدئو با ما همراه باشید.

AD_HQ_Direct.gif (200×32)

AD_LQ_Direct.gif (200×32)

همچنین می توانید برای پاسخ به سوالات به فروم مراجعه کرده یا بر روی این لینک کلیک کنید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

28 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + بیست =

  • سلام یه سوال دارم من camtasia رو نصب کردم وقتی صدام رو روی یک انینیشن ضبط می کنم سرعت انیمیشن کم میشه و هم چنین وقتی می خوام کار رو ذخیره کنم دستور میاد که این قسمت برنامه نیاز به Run داره

  • دوست عزیز لطفا کمکم کن نمی دونم چرا این نرما فزار قبلا ها صدامنو ضبط می کرد ولی حالا صدای سیستم رو ضبط می کنه ولی صدای منو ظبط نمی کنه اگه خواستی جواب بدی ب ایمیلم بده

    باتشکر

  • سلام میشه لطفا بگید چی جوری از میکروفن استفاده کنم؟ هرکار می کنم نمیشه بدون میکروفن هم که ضبط میکنم تمام صداهارو ضبط میکنه؟ لطفا راهنماییم کنید

  • با سلام وخسته نباشید- من برنامه رو نصب کردم هرکاری که رو صفحه دسکتاپ میکنم رو ضبط میکنه ولی وقتی یک اهنگ تصویری رو از برنامه KMPlayer اجرا میکنم و دکمه ضبط رو میزم همه حرکاتو ضبط میکنه به غیر اهنگی که از KMPlayer پخش میشه-در اصل میخام از یک فیلم اموزشی تصویر برداری کنم که نمیتونم-ممنون میشم راهنماییم کنید-سیستم عامل ویندوزم ایکس پی پک3 هستش

    • برای ضبط یه از روی یه فیلم دیگه باید از برنامه های دیگه ای مثل Fraps استفاده کنید. البته حجمی که به شما میده خیلی بالا خواهد بود و بعد از تدوین می تونید حجم رو کاهش بدید.

  • سلام …
    من ی مشکلی با این برنامه دارم اونم این هست که این نرم افزار صداهای خود سیستم(داخل کیس) رو هم ضبط میکنه و باعث عدم رسایی صدا میشه چجور این مشکل رو برطرف کنم؟

    • والا این مشکل دیگه عجیب غریبه!
      همچین اتفاقی نمیوفته هیچ وقت. شاید میکروفن شما نویز یا خش خش داره و شما فکر می کنید از کیس کامپیوترتونه!
      این دیگه خیلی عجیب بود.

      • سلام.
        وقتی روی گزینه Produce & Share کلیک می کنید صفحه ای برای خروجی گرفتن از ویدئوتون باز میشه. در این قسمت از نوار مربوطه Custom رو انتخاب کنید و Next کنید. در پنجره بعدی فرمت AVI رو مشاهده خواهید کرد. AVI رو انتخاب می کنید و بقیه موارد رو همونطور که در ویدئو گفتم انجام می دهید.
        موفق باشید.

  • یوزری که من دادم با برنامه خودم کار کرد چون یک پچ هم باهاش داشت که الان ندارم. وارد فروم شوید و برای من ارسال کنید. شما میتوانید از طریق پیام خصوصی یا در تاپیک مربوطه که در توضیحات ویدئو نوشتم، ارسال کنید.

  • ببخشید همه ی یوزر هاتون کار نمی کنه…راستی من یه آیتم درست کردم،خودم نشد توش حرف بزنم ولی روش اهنگ گذاشتم.می خواستم بدونم کجا بدم تا ببینیدش؟

  • عرفان سکاکی
    یوزرنیم اسم خودتون رو بزنید. واسه سریال هم از اینا استفاده کنید:
    GCABC-CPCCE-BPMMB-XAJXP-S8F6R
    CD2AA-QZBHD-C3KJL-E9HRV-Q797C
    HLCZF-HDCPL-KGB6W-ZSCAZ-VF6A2
    EA5AC-CLMAM-A8W6W-EZLYM-LM58F
    HLCZF-HDCPL-KGB6W-ZSCAZ-VF6A2
    CD2AA-QZBHD-C3KJL-E9HRV-Q797C
    GCABC-CPCCE-BPMMB-XAJXP-S8F6R
    البته من خودم از Soft98 دانلود کردم و یک پچ هم داشت. از هر سایتی که دانلود میکنید، آموزش نصب کرک هم داره.

    ببخشید میشه یه یوزر نیم بگید من میزنم نمباد

  • یوزرنیم اسم خودتون رو بزنید. واسه سریال هم از اینا استفاده کنید:
    GCABC-CPCCE-BPMMB-XAJXP-S8F6R
    CD2AA-QZBHD-C3KJL-E9HRV-Q797C
    HLCZF-HDCPL-KGB6W-ZSCAZ-VF6A2
    EA5AC-CLMAM-A8W6W-EZLYM-LM58F
    HLCZF-HDCPL-KGB6W-ZSCAZ-VF6A2
    CD2AA-QZBHD-C3KJL-E9HRV-Q797C
    GCABC-CPCCE-BPMMB-XAJXP-S8F6R

    البته من خودم از Soft98 دانلود کردم و یک پچ هم داشت. از هر سایتی که دانلود میکنید، آموزش نصب کرک هم داره.

  • سلام،می شه یه لینک دانلود برای برنامش بزارید آخه من هم تونسخه 7 و هم 8 نتونستم صدا ضبط کنم،،وقتی روی ریکورد کلیک می کردم یه ارور می داد که می گه نمی شه صدا ضبط کرد و بعد صفحه ریکورد باز می شد..می شه بگید که چرا اینتو می شه یا یه لینکه دانلود از برنامه بزارید؟

  • اقا جاش نیستا ولی تورو خدا این لینک اموزش سرور call of duty 4 رو درست کنید مخصوصا اموزششو اقا عرفان اگه خودش بسازه چیز دیکه هستش

  • sami856

    مرسی عرفان جان من هم سعی میکنم ایتم بسازم و بفرستم
    تنها یک مشکلی دارم اون هم اینه که فکر میکنم تکراری باشه

    00

    رتبه دهی

    آقای Sami شما میتوانید هر آیتمی که دوست داشتید درست کنید. اگر تا بحال با این نرم افزار یا برنامه های مشابه کار نکرده اید، میتوانید از این برنامه استفاده کنید و آیتم درست کنید. برای یادگیری میتوانید هر آیتمی که دوست داشتید درست کنید و برای من در فروم و پروفایلم ارسال کنید. آیتم شما دیده خواهد شد و اگر مشکلی داشت به شما گفته میشود تا بر طرفش کنید.
    اگر کارتون خوب باشه و علاقه مند به ساخت آیتم باشید، به شما موضوع هم برای درست کردن خواهم داد.

  • مرسی عرفان جان من هم سعی میکنم ایتم بسازم و بفرستم
    تنها یک مشکلی دارم اون هم اینه که فکر میکنم تکراری باشه