بازی ایرانی گزارش و مصاحبه

مصاحبه با سازندگان بازی : آدم نماها

مصاحبه با سازندگان بازی : آدم نماها 1

شرکت سپید طراحان پارسیان در حال ساخت بازیی با نام “آدم نماها”ست که بر اساس اعلام های قبلی قرار بوده است این بازی در مهر ماه 89 منتشر شود. قسمت اول مصاحبه با عوامل سازنده ی این بازی را در شماره ی 23م مجله ویدئویی گیم ایمگ مشاهده نموده اید. در دومین قسمت از این مصاحبه ها با خانم “مینا حمریان” یکی از طراحان لول بازی، مصاحبه ای داشته ایم که با هم خواهیم دید و درباره ی نحوه ی ساخت بازی “آدم نماها” و انجین ایرانی این شرکت اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. این گزارش توسط آقای “مسعود خلیفه” تهیه شده است.

اطلاعات بیشتر درباره ی بازی آدم نماها:
داستان بازی آدم نما ها از آنجا شروع می شود که دانشمندی که در یکی از شرکت های تولید وسایل الکترونیکی کار می کند متوجه اهداف ضد بشری این شرکت می شود که قصد دارد به وسیله ی روبات ها نژاد بشری را نابود کند.به دلیل عدم همکاری این دانشمند با این شرکت، حکم حبس و قتل این دانشمند صادر می شود. وی به کمک دوستی که مامور ویژه ی سازمان امنیت است موفق می شود که از شرکت فرار کرده و برای دسترسی به اطلاعات سیستم و دست کاری ابر رایانه اقدام کند.شما در نقش مامور ویژه باید به دانشمند کمک کنید و طی مراحلی ابر رایانه را نابود کنید.بازی در سبک اکشن سوم شخص است و عناصر مخفی کاری نیز در این بازی وجود دارد.هر مرحله دارای فهرستی از وظایف است که در ابتدای بازی به بازی کننده نشان داده می شود.بازی آدم نما دارای هشت شخصیت مختلف مثبت و منفی است و این بازی از شش مرحله ی مختلف تشکیل شده است.در این بازی از موتور پایه ی Pars 3D ساخته خود این شرکت استفاده شده است.پروژه ی ساخت این بازی از دی ماه 1388 شروع شده و مهرماه ۸۹ به بازار می آید.

[private_gold] [download id=”324″] [download id=”326″] [/private_gold] [download id=”325″]
مهدی فنایی

مهدی فنایی

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 1 =

  • با سلام من به تازگی دارم عضو این گروه میشم و مطمئن باشید من تمام بازی های روز رو بازی مکنم و نمیذارم سطح کیفی بازی خراب باشه در ضمن این بازی تقریبا 6 ماهه دیگه وارد بازار میشه که تا اون موقع میشه حداقل باگ هایی مثله گرشاسب رو نداشته باشه

  • سلام به همگی
    با عرض شرمندگی، ولی چند نکته لازم بود که بگم
    1-اعضای ثابت این شرکت 3 نفر هستند و همین سه نفر کار رو ادامه میدن.
    2- و بهتره بدونید فعلا بنیاد 1000 تومن هم به این شرکت کمک نکرده و هنوز تا ارائه نمونه کار مونده تا بنیاد تصمیم بگیره که حمایت کنه یا نه!
    3-نه من و نه شما از بازی چیزی دیدیم و نه اینکه چیزی نشون داده شده و هر چیزی که دیدید یه نمونه بود که نشون بده انجین چطور کار میکنه .و نمیشه از این ها نظر نهایی رو داد.البته من هم مثل شما هنوز چیزی از بازی ندیدم و قصد طرفداری و یا تعریف کردن بیخودی هم ندارم. اگر تریلری از این بازی منتشر بشه در اولین فرصت براتون قرار میدیم.
    امیدوارم متوجه شده باشید که چی میگم.و اینکه نظرات من برای شما سوءتفاهم نشده باشه.
    و امیدوارم که یه روزی بازیسازی توی ایران به چیزی که شایسته است برسه.
    دوباره بابت نظر معذرت خواهی میشه
    موفق باشید

  • متاسفانه این سرمایه کمی هم که خرج ساخت بازی در داخل کشور می شود دست کسانی هست که اصلا چیزی از بازی های کامپیوتری نمی دونند !!!!!!!!!!