بازی ایرانی گزارش و مصاحبه

مصاحبه با سازندگان CGهای بازی شمشیر نادر

مصاحبه با سازندگان CGهای بازی شمشیر نادر 1

صحنه های سینمایی ابتدای بازی ها تاثیر بسیار زیادی در مجذوب کردن گیمرها دارند. یکی از بهترین این صحنه های سینمایی در میان بازی های ایرانی، متعلق به بازی شمشیر نادر است که توسط “شرکت آریا صنعت تخیل” ساخته و تهیه شده است. شركت آريا، صنعت تخيل سال 1380 در شهرستان بروجرد استان لرستان توسط برادران دالوند به ثبت رسيد و سال 1382 فعاليت رسمي خود را با استخدام 23 نفر نيروي آموزش ديده كه توسط مديران و مؤسسان شركت آموزش ديده بودند، آغاز كرد. با ما همراه باشید در این مصاحبه تا با روند ساخت اینگونه CG ها در ایران بیشتر آشنا شوید.

فیلم برداری و تدوین:

سید محمد صالح هاشمی

مصاحبه:

محمد صادق توکل

[private_gold] [download id=”242″] [download id=”243″] [/private_gold]

[download id=”244″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =

  • واقعآ زیبا بود اگه می شد از کاراکتر های HI RESاستفاده می شد نه کاراکتر خود بازی.واین هم به دلیل عدم توانایی ما در خلق کاراکتر با DETAIL هست.

  • خیلی خوب بود . تنها چیزی که منو آزار داد این بود که لوگوی اول مجلتون در واقع یه پروژه آماده بوده که شما فقط گیم ایمگ رو روش گذاشتین . از شما انتظار نداشتم .

  • گزارش ها دست بنده است و این گزارش هم اقا صالح لطف کردن و توی بروجرد گرفتن.
    همونطور که گفتم یک میکروفون باکیفیت برای اینکار خریده شده و در گزارشهای بعد از میرمهنا میتونید تغییر رو ببینید و برای این گزارش نمیتونستم میکروفون رو به اقا صالح برسونم(از تهران تا بروجرد!!)