بازی ایرانی

انتشار بازی شوتر آنلاین زولا در ایران

انتشار بازی شوتر آنلاین زولا در ایران

با همکاری استودیو بازی سازی سورنا  و مد بایت گیمز(MadByte Games)و همکاری مجموعه شاتل لند، بازی شوتر آنلاین زولا (Zula) به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی سرگرمی، منتشر شد. بازی شوتر آنلاین زولا در سبک شوتر اول شخص می باشد و مراحل متنوعی برای مود های مختلف دارد. این بازی مانند بازی های اول شخص استاندارد بین المللی دارای مود های مختلف می باشد .

بازی شوتر آنلاین زولا

 این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه ۷ به بالا سازگاری کامل دارد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه ها پیدا می شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک های سری ۷۰۰۰ و سی پی یو های دو هسته ای اجرا می شود.

شما در این بازی در قالب دو تیم می توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت های متنوع خود را دارد و شما می توانید با ورود به اتاق های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید. با توجه به اینکه اکثر مود های بازی زولا به صورت تیمی هستند، شما بعد از مدتی می توانید گروه رسمی خودتان را تشکیل دهید و در این گروه نماد و و اسم خودتان را داشته باشید و به همراه اعضا گروه برای بالا بردن رتبه و امتیاز خود با گروه های مختلف دیگر رقابت کنید.

بازی شوتر آنلاین زولا

در بازی زولا، شما می توانید اسلحه ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی سازی کنید، به طور مثال برای اسلحه  خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید. همچنین با ارتقاء سلاح ها، شما شانس موفقیت خود در بازی رو افزایش می دهید، با طور مثال با ارتقاء یک اسحله، شما ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه را تقویت می کنید که به صورت مستقیم در موفقیت و شکست شما در بازی ارتباط خواهد داشت.

بازی شوتر آنلاین زولا

از دیگر مشخصه های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می شود.

این بازی کاملا رایگان(Free to play)بوده و می توانید همین حالا با مراجعه به لینک زیر بازی را دانلود کرده و به سرورهای بازی متصل شوید.

لینک سایت بازی Zula

لینک دانلود بدون کم شدن حجم دانلود برای کاربران شاتل

لینک تریلر این بازی

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 15 =