بازی ایرانی ویدئوهای کاربران

اولین نمایش عنوان “شاهزاده کوروش”

اولین نمایش عنوان "شاهزاده کوروش" 1

داستان این بازی در ارتباط با تاریخ زندگی بشریت است. از کیومرث که اولین شاه بود از زمان های دور و قبل از پیدایش آتش و آهن تا زمانی که بشریت بدست خودش نابود میگردد. هدف از ساخت این بازی توصیف جهانی بدون مرز و زیبایی های آن است که بشریت آن را به جهنم تبدیل کرده است. پس از گذشت 3 سال از شروع ساخت این بازی این اولین نمایش از بازی ویدیویی شاهزاده کوروش می باشد. ساخت این بازی به هیچ شرکتی وابسته نبوده و در وبسایت رسمی این بازی میتوانید به تیم سازنده این بازی بپیوندید.

دانلود زیر نویس فارسی (زبان اصلی بازی و ویدیو انگلیسی است) http://game.olfat.info/princecyrus/videos/2013.jan.5/subtitles/PrinceCyrus-persian-subtitle.srt (پس از دانلود ویدیو و زیر نویس، ویدیو را در پلیری مثل Jetaudio یا KMP اجرا کنید و پس از آن فایل str زیر نویس را به داخل پلیر بکشید تا زیرنویس اضافه شود)

 

 لینک دانلود با کیفیت HD

 لینک دانلود با کیفیت LQ

 

ارسال شده توسط : امیر الفت

ویدیو های ارسالی کاربران

ویدیو های ارسالی کاربران

69 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =

  • اگه مدیر تیم بازیسازی این گروه رو دیدید بهش بگید چقدر میگیرید این بازی رو نسازید . ساخت این بازی ضربه ی سخت به تاریخ کشور و احساسات گیمر هاست ُ ضربه ی که این بازی به تاریخ کشور میزنه ُ فیلم ۳۰۰ هم نمیتونه بزنه :-X :-X

  • من درخواستم از عزیزانی که میان راجع به این فایل تصویری بعد از خندیدن فراوان نظر بدن اینه که اول یه سری به صفحه فیسبوک فرستنده این ویدیو بزنن اونجاهم یه سری بخندن و خیلی چیزا دستگیرشون شه اونوقت دیگه نظر نمیدن

  • جناب قربانی
    اگر همه دوستان مثل شما نظر بدن خب ما هم مریض نیستیم که به حرفاشون گوش میدیم تا هممون پیشرفت کنیم. مشکل ما اینه که دقیقا نمیگن از ما چی میخوان که اگر بگن خب یا بهشون میگیم که اشتباه میکنن با مدرک یا اینکه خودمون کارو اصلاح میکنیم.
    در مورد ویدیو از گیم پلی یا اسکرین شات هم باید خدمتتون عرض کنم که ویدیوی گیم پلی قرار بود اولین نمایش از این بازی باشه تا محیط و کارهای ما رو ببینید اولین بار اما بخاطر ی سری مساـل نشد. ویدیوی بعدی که سال آینده از گیم پلی منتشر میشه اما چند تا اسکرین شات از کارهای خودمون قراره که به احتمال زیاد عید نوروز 92 بذاریم تا یکم نگرانی ها از کارمون کمتر بشه.
    من تا به حال هیچکدوم از بازیسازها رو ندیدم که با مردم اینجوری گفتوگو کنن (حالا چه بازیهای شرکتی چه مستقل چه هر بازی دیگه ای) اما دقیقا بخاطر اینکه اهمیت زیادی داره برامون این کار هرجایی که میبینیم کسی چیزی نوشته در مورد بازیمون حتما به دقت بررسی میکنیم، منم تنها نیستم همه دوستان یک ساعت در روز به پاسخ دادن به ایمیل ها و نوشته های سایت ها و نظرات شما میرسن. همش هم بخاطر اینه که نمیخوایم استرس الکی ایجاد بشه که ما داریم لطمه میزنیم به اسم بزرگترین اسطوره.
    خواهش میکنم هر کدوم از دوستان که نظر میدن درست و دقیق انتقاد و پیشنهادشون رو مطرح کنن ما هم حتما روی کارمون اعمال میکنیم.
    ممنون

  • امیر جان دقیقا متوجه هستم چی میگید.
    نکته اول اینکه کاربرا مال ما یا جای دیگه نیستن.
    به لطف شما بازی سازان کاربرای بازی ساز زیادی به سایت ما سر میزنن.
    والا مال ما نیستن . مال خودشونن 🙂

    خارج از این حرفا باید بگم که شما تمام این پراکنده گویی ها رو از یک بعد دیگه جمع بندی کن.
    و اون هم اینکه اگر تمام حرفها و تمام گفته ها و تمام بدو بیراه ها رو به تهش نگاه کنی متوجه میشی که این قضیه برای همه مهم بوده که اینجوری نظر دادن.
    شاید بعضیا بلد نبودن بهتر بگن.
    شاید بعضیا غیض داشتن.
    شاید بعضیا بغض کردن
    شاید بعضیا اذیت شدن.

    من به ایناش کاری ندارم. چون هر کسی بی احترامی کرده اشتباه کرده.
    ولی از بعد بالاتر نگاه کنیم میبینیم که واقعا برای همه این قضیه حساس بوده.
    و اونجوری خودشو نشون داده.

    این مسئولیت شما رو خیلی سخت میکنه.
    خیلی خیلی سخت میکنه.

    چون روی موضوعی دست گذاشتین که خواسته یا ناخواسته .غلط یا درست برای 90 درصد مردم مهمه. به هر دلیلی موجه یا غیر موجه براشون مهمه.

    پس مسئولیت شما خیلی سخت شده.
    خیلی خیلی سخت شده.

    باید بهشون حق بدی که نگران باشن.
    ناراحت باشن .
    نگران نوع پرداخته شدن این بازی و پردازش داستان و نگاهی که دنیا و ایران به این بازی میکنه باشن.

    به هیچ کس حق نده که توهین کنه ولی به نگرانیش حق بده.

    شما دو یا سه شات گذاشتین .
    و هیچ چیزی از بازی ندادین بیرون.
    این خیلی ها رو نگران میکنه.

    شاید میخواستین با این تیزر نوعی تبلیغ گونه و خیلی خفن بازی رو معرفی کنید.
    ولی کاملا برعکس شده و حرفه ای بودن شما رو زیر سوال برده.

    این چیزاست که همه رو نگران اینده این بازی کرده .

    با این حال امیدوارم به شخصه شفاف سازی بیشتری در مورد بازی بکنید.
    مثل گیم پلی ای از بازی یا یه دموی cg یا اسکرین شاتهای زیاد و خوب از کاراکترها و محیط های بازی.
    نوع پرداختی که میخواین از این داستان حساس بکنید.

    و در نهایت همیشه و همه جا موفق باشید.

  • آقا میثم دقیقا مشکل ما هم همینه!
    میایم ایمیلا رو چک میکنیم پیام ها رو توی فروم ها میبینیم ی سری خوب هستن و ی سری بد (البته از نظر اینکه خوششون اومده باشه یا نه) اما وقتی یکی از دوستان توی فیس بوک گفت اومدم اینجا دیدم نظرات کاربرای شما رو اصلا نمیدونستم چی باید بگم چون خودشونم نمیدونن چی میخوان!
    اگر قراره بشینیم تا ی کسی پیدا بشه از نام کوروش بزرگ دفاع کنه خب بشینید تا اون یکی پیدا بشه و شما رو به آرزوتون برسونه! اگر هم قراره که کاری بکنیم دقیقا من و شما هستیم که باید کار کنیم!
    بعضی از کاربرای شما میگن تیم 6 نفره در حالی که شاید روی این پروژه تا همین الآن بالای 50 نفر کار کرده باشن (توی ویدیو هم گفته شد برای هر بخش از افراد خاصی کمک میگیریم) و بعضی ها هم میگن که ما تجربه ای نداریم در حالی که هر تجربه و آموزشی که دیدیم و بدست آوردیم اول روی کارای کوچیکتر امتحانشون کردیم که هیچوقت اون کارها منتشر نشدن و قرار هم نیست بشن، نگهداشتیم تا روی این بازی به نمایش بذاریم و اینکه تا قبل از این چیزی از خودمون منتشر نکردیم دلیل نمیشه که کارمون ابتدایی و سادست.
    کاربرای شما میخوان نام کوروش خراب نشه، خب قرار نیست این اتفاق بیفته! داستان بازی که مو لای درزش نمیره، چون روش تحقیق شده اون هم نه سطحی بلکه کاملا دقیق. روی گرافیک بازی هم که تا حد خیلی خوبی پیشرفت کردیم و با نمایش بعدی (گیم پلی) اینو همه خواهند دید.
    شما دیگه خودتون دارید میبینید چطوری کاربراتون نظر میدن در ارتباط با بازی، یکی میگه صداگذاری راوی آخر بازی از روی شبکه پرس تی وی برداشته شده و یکی دیگه میاد…

    با این وجود که هیچکس نظر دقیقی از مشکل کار نمیده و فقط میگن داریم نام کوروش رو خراب میکنیم شما توقع دارید چه تغییری توی کار ما ایجاد بشه؟

  • JOKER

    آقا میثم حرف شما کاملا درست و متین.ولی خودتون میدونین ساخت یک بازی با این موضوع کار کسی نیست اینا یه عده ادمه تازه کرن که جو گیر شدن میخوان یه بازی بسازن. به خیاله خودشون دارن کاره خوبی میکنن!!
    اینا هر چه قدر بخوان سعی کنن یه بازی خوب بسازن نمیتونن.چون نه پولشو دارن نه امکاناتشو نه شرایطشو نه تعداده کافی و نه تجربه ای .یه نگا به این ویدیویی که ازسال کردن بکنید .سر تا پا ایراده . وقتی نمیتونن یه ویدیو ی درس حسابی هم نه! بلکه متوسط درس کنن چه طوری میخوان درباره کوروش بزرگ بازی بسازن ؟!
    والا کاره یوبی سافت هم نیست بعد این جوجه بازی سازا میخوان همچین بازی ای بسازن .
    اصلا قابله تحمل نیست این کارشون !!!
    پایین تر دیدین چه طور جواب دادن!!! یعنی در واقع جوابی نداشتن بدن !!
    بهتره دست از سره این موضوع وردارن و نرن رو اعصابه ملت !کار رو به کاردان بسپارن که فعلا نیست ! کلا الان وقته ساخته همچین عنوانه بزرگی نیست .

    وقتی این همه آدم اومدن بدون هیچ کنترل و با تمام قوا هر چی به این بنده خداها دلشون خواسته گفتن توقع دارین چیکار کنن.
    بیان به به و چه چه کنن.
    شما به کامنتهایی که قبل از کامنت ایشون اومده نگاه کنید.
    شاید دو سه تاش منطقی و درست حرف زده باشن.
    بقیه همه یا توهین غیر مستقیم کردن یا تعصبی حرف زدن.
    خوب اون طرف هم انسانه. ناراحت میشه و اونجوری جواب میده.
    اگر اونو میبینی باید قبلش رو هم ببینی.

    من خودم با نوع کارکردش و خیلی از چیزای دیگه مخالفم.از همون اولی که تریلر رو دیدم. میتونستم خیلی راحت کلا نزارمش رو سایت یا کاملا از همون اول با یه حالت بد و جبهه مخالف و با یه پست شدید بیارمش رو سایت . ولی اصلا درست نیست.
    دلیل نیست چون با چیزی مخالف هستیم که فرت و فرت توهین کنیم.

    به هر حال همه باید استانه نقد و تحملمون رو ببریم بالا.
    ولی نقد با توهین تفاوت داره.

    ممنون.

  • آقا میثم حرف شما کاملا درست و متین.ولی خودتون میدونین ساخت یک بازی با این موضوع کار کسی نیست اینا یه عده ادمه تازه کرن که جو گیر شدن میخوان یه بازی بسازن. به خیاله خودشون دارن کاره خوبی میکنن!!
    اینا هر چه قدر بخوان سعی کنن یه بازی خوب بسازن نمیتونن.چون نه پولشو دارن نه امکاناتشو نه شرایطشو نه تعداده کافی و نه تجربه ای .یه نگا به این ویدیویی که ازسال کردن بکنید .سر تا پا ایراده . وقتی نمیتونن یه ویدیو ی درس حسابی هم نه! بلکه متوسط درس کنن چه طوری میخوان درباره کوروش بزرگ بازی بسازن ؟!
    والا کاره یوبی سافت هم نیست بعد این جوجه بازی سازا میخوان همچین بازی ای بسازن .
    اصلا قابله تحمل نیست این کارشون !!!
    پایین تر دیدین چه طور جواب دادن!!! یعنی در واقع جوابی نداشتن بدن !!
    بهتره دست از سره این موضوع وردارن و نرن رو اعصابه ملت !کار رو به کاردان بسپارن که فعلا نیست ! کلا الان وقته ساخته همچین عنوانه بزرگی نیست .

  • محمد رضا

    ………..البت کم لطفی نشه ولی یه طنز باید از لودگی در بیاد ….با این حال واسه شروع خوبه منتظر ادامه کلیپ های طنز دیگه از این موضوع هستیم ……………

    راستی بازی بودن این عنوان یه شوخیه دیگه اره دیگه هان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    >

    نه دوست خوب مشکل از سیستم شما نیست.
    فقط اگر هم میخواهید انتقاد کنید یا ابراز ناراحتی کنید نسبت به این کار مودبانه و بهتر این کار رو انجام بدین.
    همه دوستان میان و چیزهایی رو مطرح میکنن . بعضی ها از روی دوست داشتن و بعضی هم از روی تعصب و ناراحتی.

    بهتره که فضا جوری باشه که دوستانی که دارن این بازی رو می سازن با خوندن نظرات کارشون رو بهبود ببخشن یا بهینه کنن.
    اینکه صرفا تشر و توهین باشه توی مکالمات نه تاثیر توی بهینه سازی فضای حاکمه داره و نه تاثیر مثبت روی بچه هایی که دارن این بازی رو می سازن.

    نقد خوب همیشه با پیشنهاد همراه هست وگرنه نقد نیست.تخریبه.

    ممنون

    • اوکی ………..چشم……حتما…….. حرف شما منطقیه ………البته اینم بگم که گروه بازیساز 5 6 نفره اینا بیان و بازیشون رو روی یه شخصیت غیر واقعی قرار بدن و صرفا تاریخ رو روایت کنن کمتر به دردسر می افتن …..گنده تراشون هنوز نتونستن مجوز ساخت فیلم کوروش رو بگیرن تازه رو سرمایه اولیه هم موندن ……مطئنا ساخت این بازی با این نام و شلوغ کاری هاش بیش از همه به ضرره خودشون می خوره تا ما ایرانی ها ….بازی ضعیف به راحتی فراموش می شه و مهم نیست از یه شخصیت مهمه یا غیر مهم و غیر واقعی…مهم اینه نام و اعتبار این اشخاص لکه دار می شه و بعدا برای بازیای دیگشون هم تره خرد نمی شه………………….

  • ………..البت کم لطفی نشه ولی یه طنز باید از لودگی در بیاد ….با این حال واسه شروع خوبه منتظر ادامه کلیپ های طنز دیگه از این موضوع هستیم ……………

    راستی بازی بودن این عنوان یه شوخیه دیگه اره دیگه هان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • هویت ایرانی اول در زبان ایرانی بعد در لباس ایرانی و بعد در بازی ایرانی بازی ای که هویت نداشته باشه هیچ چیز نداره حتی اگه بهترین کیفیت را داشته باشه این مشکل فقط شما نیست اکثر بازی ساز ها این مشکل دارن و همین باعث ضربه خوردنشونه

  • امیر جان اروووم اروووممم خونسردیتو حفظ کن یه نفس عمیق بکش خوب حالا بهتر شد .
    من به عنوان یه مخاطب … نه شما که بازیرو از قراره معلوم واسه مخاطب نمی سازی کسیم غیر خودت قرار نیس بازی کنه واسه خودت ساختی خودتم قراره بازی کنی نظریم بدیم حمله میکنی … به عنوان یه ایرانی وقتی میبینم یه ادمی که …. اینجوریه رو اعصاب روان خودش کنترل نداره به احتمال زیاد …. یه انیمیشن ساخته که همش عیب و ایراد و مسخره بازیو ….. که قراره خدایی نکرده بازیم بشه … در مورد تاریخ و گذشته یه ملتم هس بدون تجربه بازی سازی … دقیقا عین یه پتکی میمونه داری می کوبی به اثار باستانی تخریبش کنی وظیفم میدونم مثل بقیه دوستان {یه نگاه پایین نظر من بنداز سیل عظیم انتقاداتو … ببین} انتقاد کنم
    و پیشنهاد کنم که دوست عزیز به جای بازی سازی بچسب به درست با دوستات برو بیرون یه دوش اب سرد بگیر به قول دوستان =====> کاری نکن که تو دادگاه موفقیت به جرم قتل عمد زمان به شکست محکومت کنن

  • عارف
    اسم اصلی بازی اینه =============> { گندی به بزرگی تاریخ }
    چقدر چقدر این فیلم رو اعصاب چقدر این ادما …..
    ۱-بزار عرقت خشک شه خسته نشدی انقدر تجربه موفق تو بازیسازی داشتی که حالا اومدی سروقت تاریخ یه ملت ؟
    ۲-اخه چرا کوروش رو با خون نوشتی؟
    ۳-چرا شاهزاده اخه؟
    ۴-چرا از الان اومدین تقلب میکنین / صحبتای اون خوانومی که حرف میزنه از presstv اخه چرا؟
    ۵-شما حتی واسه حفظ کردن یه متن ساده هم وقت نذاشتی از رو میخونی اخه چرا؟
    ۶-چرا اومدی به انگلیسی بلغور میکنی ؟ چرا ؟ مثلا میخوای بگی من اره ؟
    ۷-اون چه لباسیه اخه ها ؟
    نتیجه گیری => بی شک شاهد یکی دیگه از توطئه های دشمن هستیم برای به سخره گرفتن و نابود کردن تاریخ این مرزو بوم ههههههه

    خوب شد یکی اومد توی فیس بوک بهمون خبر داد ی سر به اینجا بزنیماااا
    چی چرت و پرت میگی آقا؟!
    دلیل اینکه نام کوروش با خون نوشته شده که توی وبسایت بازی توضیح داده شده نخوندی داری حرف بیخود میزنی!
    دلیل انتخاب نام شاهزاده هم که به خودمون ربط داره (مرحله اولی که با کوروش شروع میشه توی دوران جوانیشه که فقط ی شاهزادست بخاطر اینکه هم پدرش هم پدربزرگش شاه بودن و مادرش هم شاهزاده)
    PRESSTV؟!!!!!!!!!! چی میگی آقا؟!!!! شما اگر این متنو بهم نشون بدی که توی پرس تی وی خونده شده ی انیمیشن درباره بی شرف بودن خودم میسازم که قشنگ حال کنی! من اصلا تا حالا این شبکه رو یکبار هم نگاه نکردم از کجا درآوردی یهو این حرفتو؟!
    در نهایت، به شما هیچ ارتباطی نداره بنده از روی کاغذ متن مورد نظرمو بخونم یا بخوام حفظ کنم یا اینکه چی تنم میکنم یا موارد اینجوری… شما ادعایی شعورت میشه و اعتقاد داری میفهمی مثل دوستانی که توی فیس بوک اومدن نظر دادن درست و حسابی نظر بده این حرفای مسخره رو هم برو ی جایی بزن یکی نبینه بهت بخنده! اگر یک صفحه در مورد کوروش سواد داشتی میفهمیدی کوروش به لباس مردم و اینجور چیزا کاری نداشت.
    —————
    الان یکی به من بگه (ایمیل کنید) به شما چه ارتباطی داره که این بازی به زبونه انگلیسیه؟! آقا دوست داشتیم این ویدیو رو توی یوتیوب و فیس بوک بذاریم تا زیرنویس نوشتن برای کسایی که میخوان ترجمش کنن ساده باشه الآن شما دقیقا چیکاره ای که میگی چرا به زبون انگلیسی بودو این حرفا؟!!!!!

    (این منم که برای شما متاسفم، دیگه هم هیچ حرفی با امثال شما ندارم)

  • اسم اصلی بازی اینه =============> { گندی به بزرگی تاریخ }

    چقدر چقدر این فیلم رو اعصاب چقدر این ادما …..

    1-بزار عرقت خشک شه خسته نشدی انقدر تجربه موفق تو بازیسازی داشتی که حالا اومدی سروقت تاریخ یه ملت ؟

    2-اخه چرا کوروش رو با خون نوشتی؟

    3-چرا شاهزاده اخه؟

    4-چرا از الان اومدین تقلب میکنین / صحبتای اون خوانومی که حرف میزنه از presstv اخه چرا؟

    5-شما حتی واسه حفظ کردن یه متن ساده هم وقت نذاشتی از رو میخونی اخه چرا؟

    6-چرا اومدی به انگلیسی بلغور میکنی ؟ چرا ؟ مثلا میخوای بگی من اره ؟

    7-اون چه لباسیه اخه ها ؟

    نتیجه گیری => بی شک شاهد یکی دیگه از توطئه های دشمن هستیم برای به سخره گرفتن و نابود کردن تاریخ این مرزو بوم ههههههه

  • وای خدا
    نمیدونم چی بگم
    فقط می گم براشون متاسفم
    هرکی یک ساعت با یودیکی کار کرده باشه این بازی رو می تونه بسازه
    البته بازی که نه ماد
    متاسفانه ماد هم نیست
    فقط دارن سر مردم شیره می مالن !
    نمیدونم دلیل انگلیسی صحبت کردنش چی بود !
    ادم هم این همه …. میشه

  • آقا ممنون که دوست داری احساساتت رو نسبت به کوروش نشون بدی.
    ولی به نظر من اسم این بازی رو چیز دیگه ای بزار و در مورد کوروش نباشه

  • game_live25

    میثم قربانی

    game_live25
    الان توی نظر من دروغی دیدین که پاکش کردین همش حقیقت بود .

    اقا چی میگی برا خودت؟
    کی نظر شما رو پاک کرد؟
    مگه من بیکارم که ۲۴ ساعته پای سایت باشم که نظرات رو تایید کنم.
    نظر شما میره برا تایید. شاید من ۶ ۷ ساعت سر به سایت نزنم و نظر شما تایید نشه.
    یه ذره صبر کنید بعد بیاین پست بدین.
    بخوام نظر کسی رو تایید نکنم مگه واهمه ای دارم؟

    من به شما بی احترامی کردم که شما اینطوری صحبت می کنید . اونایی که فکر میکنن نظرشون پاک شده به خاطر سیستم سایته چون بعد از ثبت نظر تا چند دقیقه می نویسه نظر شما منتظر تایید مدیریت است . و بعد نیم ساعت دیگه نه نظر هست و نه اون متن. برای همین هست که شخص فکر میکنه نظرش پاک شده. پس یکم هم به فکر کاربرانتون باشید و از دید اونا به این قضیه نگاه کنید.

    به فکر کاربرا باشم یعنی دقیقا باید چی کار کنم؟؟؟
    باید 24 ساعته بشینم پای سایت که تا شما کامنت دادی تایید کنم؟؟؟
    وقتی مینویسه نظر شما در انتظار تایید مدیریت هست یعنی چی؟؟؟
    یعنی اینکه باید صبر کنید تا مدیر بیاد و ببینه و تایید کنه.
    این دیگه توضیح داره.
    شما 10.4 دقیقه کامنت دادین و بعد 10.23 اومدین نوشتین کانت منو چرا پاک کردین؟؟؟؟
    شما از کجا متوجه شدی که کامنتت پاک شده. مگه بالای کامنت شما کامنت دیگه ای اومده بود که فکر کردین پاک شده؟
    بهتره بعضی وقتا شما خودتون رو جای مدیریت سایت بزارید.
    موفق باشید و این بحث رو دیگه ادامه ندین.

  • میثم قربانی

    game_live25
    الان توی نظر من دروغی دیدین که پاکش کردین همش حقیقت بود .

    اقا چی میگی برا خودت؟
    کی نظر شما رو پاک کرد؟
    مگه من بیکارم که ۲۴ ساعته پای سایت باشم که نظرات رو تایید کنم.
    نظر شما میره برا تایید. شاید من ۶ ۷ ساعت سر به سایت نزنم و نظر شما تایید نشه.
    یه ذره صبر کنید بعد بیاین پست بدین.
    بخوام نظر کسی رو تایید نکنم مگه واهمه ای دارم؟

    من به شما بی احترامی کردم که شما اینطوری صحبت می کنید . اونایی که فکر میکنن نظرشون پاک شده به خاطر سیستم سایته چون بعد از ثبت نظر تا چند دقیقه می نویسه نظر شما منتظر تایید مدیریت است . و بعد نیم ساعت دیگه نه نظر هست و نه اون متن. برای همین هست که شخص فکر میکنه نظرش پاک شده. پس یکم هم به فکر کاربرانتون باشید و از دید اونا به این قضیه نگاه کنید.

  • game_live25

    الان توی نظر من دروغی دیدین که پاکش کردین همش حقیقت بود .

    اقا چی میگی برا خودت؟
    کی نظر شما رو پاک کرد؟
    مگه من بیکارم که 24 ساعته پای سایت باشم که نظرات رو تایید کنم.
    نظر شما میره برا تایید. شاید من 6 7 ساعت سر به سایت نزنم و نظر شما تایید نشه.
    یه ذره صبر کنید بعد بیاین پست بدین.
    بخوام نظر کسی رو تایید نکنم مگه واهمه ای دارم؟

  • AMG
    اقایون برید توی صفحه قیس بوک شون همین نظرات رو بگید
    سریع میان جواب میدن
    منم رفتم یو دی کی رو نصب کردم ظرف مدت ۵ دقیقه با یه درگ اند دراب این مثلا بازی که نشون دادن رو ساختم الان به یه خانوم نیاز دارم بیاد اون دیالوگ اخر رو بگه منم ادعا کنم بازی ساختم
    تمام

    اونم مشکلی نداره که نصفه شب بزن شبکه چهار تا دلت بخواد خانوم اقا و بچه هست که انگلیسیشون گل می کنه اونم ظبط کن بزار رو تریلرش کی می فهمه ها توی زیر نویسش هم هر چی عشقت کشید بزن کسی نیست که حرف های اینگلیسی رو ترجمه کنه پس هیچکس نمی فهمه موافقی؟؟؟؟؟؟ اینطوری تو هم می شی بازی ساز ..یادم رفت ها حالا یه سایت کم داری .اونم مشکلی نیست می ری یه هاست رایگان میگیری دیگه تمومه .مثل این اقایونم هم با پینت(نقاشی پیشفرض ویندوز) یه قالب مزخرف درست میکنی دیگه تموم شد..اوه اوه اوه فیسبوک.یادم رفت مهمترینش فیسبوکه که اونم خودت ردیف کن ما هم میزاریمش رو سایت های معتبر مگه کاره سختیه. اینروز ها همه شدن بازیساز
    والا

  • AMG
    اقایون برید توی صفحه قیس بوک شون همین نظرات رو بگید
    سریع میان جواب میدن
    منم رفتم یو دی کی رو نصب کردم ظرف مدت ۵ دقیقه با یه درگ اند دراب این مثلا بازی که نشون دادن رو ساختم الان به یه خانوم نیاز دارم بیاد اون دیالوگ اخر رو بگه منم ادعا کنم بازی ساختم
    تمام

    اقا دمت گرم / منم میرم خودمو کجو کووج میکنم یه فس کتک میخورم . میام نقش این یارورو در میارم عین همین کلیپو بسازیم کرکره خندسسس

  • با سلام.
    من با دیدن این ویدئو مو به تنم سیخ شد.!که این به دلایل وحشتناکی وابسته هست.

    این بازی اینطوری که ازش پیداست با انجین قدرتمند udk ساخته شده و خوب این افراد ده ها ارزش رو با این کار دارن زیر پا میگذارند!
    1-ارزش کوروش
    2-ارزش انجین udk
    3-اگر ایرانی باشند ارزش ایران
    4-ارزش بازیسازی نه در ایران بلکه در کل جهان و آبرو ریزی!

    از ویدئو بخوام بگم که دیگه نگید.(به بیان خالص فجیع)ا
    با دیدنش انگار داشتم مستند ریگی رو میدیدم که اینطور میرفت تو فیس بوک و صحنه حماسی و اهنگ اینطوری می گذاشت!
    طرف که از رو ورق حرف میزد که جای… داره!
    بعد تازه جای وحشتـــــــناکش اینجا شروع میشه که میگه 3 سال ساختش بطول انجامیده!!!
    بعد از 3 سال میان و صحبت میکنند.
    من زیرنویس رو نگرفتم چون مطمئن هستم چی توش میگن!
    بابا کی بیاد به اینا بگه کشور ما اینقدر حامی نمیخواد ها!(میخواد ولی خوبشو میخواد).
    کی بیاد به اینا بگه شما به همون بازی کردنتون بپردازید و نمیخواد بازی بسازید.ما اینقدر بازیساز نمیخواهیم ها…!
    بعد از 3 سال تلاش(احتمالا در طول 3 سال داشتن تو نت دنبال انجین رایگان میگشتند) که در نهایت یک mod بدن دست مردم و بگن به به ما هم بازی ساختیم.!
    این شات ها که من دیدم اصلا از بازی دلم گرفت!
    این شات ها ممکنه هر کسی بتونه درست کنه و عجیب نیست ولی وقتی این شات ها رو بازی میگن،موضوع 180 درجه میچرخه!
    دیگه نمیدونم چی بگم!ولی حتما باهاشون در مورد کاراشون یک صحبتی میکنم و میپرسم که دقیقا با چقدر دانش وارد شدند!
    موفق باشید

  • اقایون برید توی صفحه قیس بوک شون همین نظرات رو بگید
    سریع میان جواب میدن
    منم رفتم یو دی کی رو نصب کردم ظرف مدت 5 دقیقه با یه درگ اند دراب این مثلا بازی که نشون دادن رو ساختم الان به یه خانوم نیاز دارم بیاد اون دیالوگ اخر رو بگه منم ادعا کنم بازی ساختم
    تمام

  • JOKER

    محمد
    نظراتتون فوق العاده ابتداییه و بچگانست!
    اومدید به سازنده دارید میگید اسم بازی رو چی انتخاب کن! به شما چه ربطی داره؟! شما چیکاره هستید توی انتخاب نام بازی هم دخالت میکنید؟!
    اینقدر نوبی بازی در نیارید بذارید ببینیم چیکار میخوان بکنن چون اصلا به حرفای ما اهمیتی نمیدن بیخودی حرف میزنید واسه خودتون!
    ۰۲۲ رای

    از ارسال شما متشکریم.دیدگاه شما پس از تایید مدیریت سایت به نمایش در خواهد آمد.

    به ما ربطی نداره ؟!این یه بازیه عادی نیست که عزیز من 😐 این بازی در مورد بزرگترین شخصیت ایرانه کسی که یکی از قدرتمندترین امپراطوری های دنیا به به وجود آورد .کسی که اولین بیانه حقوق بشر(پارسوماش)رو گفت . کسی که هندیان وقتی از خشک سالی در حال نابودی بود انهارا از قحطی و اتفاقات بعد از ان نجات داد .تمام اقوام ایرانی را برای اولین بار با هم متحد کرد.100هزار یهودی را از بردگی نجات داد و…………………………………………(در مورد کوروش بزرگ4000کتاب نوشته شده تا اونجایی که من میدونم).
    اون وقت 5 6 آدم بووووووووووووووووووووووووووووووووق میان با اسمو رسمه این شخصیت بزرگ بازی میکنن .بازی ساختن در مورد کوروش کاره هر کسی نیست .حتی یوبی سافت هم بخواد نمیتونه !این بازی جز بد نشون دادنه این شخصیت کاره دیگه ای نمیکنه .ساخت این بازی هیج فایده ای نداره .اگه این بازی بخواد کوروش رو به جهانیان نشون بده باید از کیفیت بازی های روز مثل ac3 یا batman:acبر خوردار باشه. به بازی سازانه با تجربه نیاز داره .حداقل به 100 نفر نیاز داره. اینا میخوان 5 6 نفری بسازن هیچ تجربه ای هم ندارن .مطمئنن مبتدی هم هستن .امکانات کافی مم ندارن .این پس بهتره اصلا ساخته نشه تا زمانی که هم بازی سازانش هم امکانات هم سرمایه ی کافی برای همچنین بازی در “کشوره خودمون “فراهم شه.

  • خدمت این جناب محمد :

    اگه طبق نظر شما بخوایم پیش بریم … بنابراین نظرات بقیه به شما چه ربطی داره ؟! شما چیکاره هستید توی نظر دادن بچه ها دخالت میکنید ؟!
    ضمن اینکه من از این نظر که این بازی رو نمیتونه بسازه این جناب امیر الفت مطمئن هستم ، دیگه بعد چند سال کار میشه تشخیص داد کی چی کاره هست …
    در مورد اسم هم ایشون اول اسم بازی رو گذاشته بود Prince Of Perisa !!!! دیگه تا آخرشو برو …
    یه سری نکات هم بود که قبلا گفتم مثل مشکلاتی که لوگو داره از نظر مفهومی …

    mehran :

    اره خوب داره پیش میره بعد 3 سال 4 تا شات با asset های خود UDK … اونهم اگه یه چیز قشنگ در میاورد باز یه چیزی … این شات های که نشون داده تا الان نه تنها به کوروش بلکه به خلقت و آفرینش هم توهین کرده ( شات آخر مخصوصا !! )

  • اقا محمد شما بچه ای بعد اون نوب هست نه نوبی 😀 – خوب ما بهش تبریک میگیم که میخواد بازی بسازه ولی چرا یه همچین شخصیتایی رو باید قربانی کنه؟ یکم خلاقیت جدید باید باشه تو بازی یا نه؟یعنی چی به شما چه-همین ادمایی مثل شما هستن که مملکتو به *** کشیدن دیگه-من اندازه ی موهای سرت بازی کردم-تا حالا کسی به من نگفته نوب lol – سازنده؟!!! اون شات ها از بازی چی بود ؟ یا اون دموی انتها؟ دموش که از لای یه بوته کمرا گذاشته بود بعد همچین میگفت دمویی که در اخر کلیپ میبینید×( اون بوته … اخه چی بگم دیگه – این اقا برای بزرگ جلوه دادن کارش داره از اسطوره ها استفاده میکنه.

  • این بنده ی خدا که خوب داره پیش می ره ولی چرا به زبان انگلیسی ؟؟؟ولی اگه به کمک نیاز داری چرا به برادر های باتجربه کمک نمی گیری

  • نظراتتون فوق العاده ابتداییه و بچگانست!
    اومدید به سازنده دارید میگید اسم بازی رو چی انتخاب کن! به شما چه ربطی داره؟! شما چیکاره هستید توی انتخاب نام بازی هم دخالت میکنید؟!
    اینقدر نوبی بازی در نیارید بذارید ببینیم چیکار میخوان بکنن چون اصلا به حرفای ما اهمیتی نمیدن بیخودی حرف میزنید واسه خودتون!

  • اولا براي يک کار بزرگ شرکتهاي معتبر وبزرگ نيازه
    دوما” کوروش کم کسي نيست که چندتا بچه بخوان براش بازي بسازن
    سوما” حالا که اين کار رو کرديد بايد اسمش رو ميذاشتيد کوروش کبير
    اسطوره هامون رو از سره راه که نياورديم برادر

  • من بخش اطلاعیه رو خوندم . اینا میگن که ما می خوایم نام کوروش رو زنده نگه داریم.اما واقعا نمی دونن با اینکار ضربه جهانی به نام و شخصیت کوروش وارد میکنند.قضیه این بازی میشه جریان بازی لطفعلی خان زند و شمشیر نادر.اینا باید از این بازی ها عبرت بگیرند

  • بیا، دیدید گفتم؟!!
    توی وبسایتش اطلاعیه زدن برید بخونید (توی قسمت اخبار و اطلاعیه ها توی صفحه اصلی که برید اولین لینکش زده نتایج انتشار اولین ویدیو)

  • آقا آدم کامنتای شما رو میخونه میترکه از خنده! مگه شما میدونی چیکارا کردن که میگید کوروش بزرگ رو خراب میکنن با این کارشون؟!!!!
    منکه خیلی باهاشون حال کردم صفحه فیس بوکشون واقعا عالیه توی فروم ها هم خیلی استقبال شده
    با این وضعیت که اسم کوروش رو از کتاب مدرسه ای ها هم حذف کردن اگر چنین عناوین و کارهایی انجام نشه تا چند سال آینده همه چیز نابود میشه!
    صبر کنید ببینیم داستان از چه قراره و چیکار کردن بعد بگید خراب میکنن اسم کوروشو!

  • از این بازیا زیاد دیده میشه .معمولا هم هیچ کدوم به نتیجه نمیرسه. این عنوان خیلی بزرگه . حتی مدیریتش هم کار آسونی نیست ، دیگه کارای فنی و … بماند. اما خوب تجربه برای خودشون میشه که بعدا کارای بهتری انجام بدند. ( ولی یه کوچولو الان جو گیرند 😀 )

  • اگه بنا به ساخت بازی ای با این عنوان باشه ترجیح می دم تیم با کیفیتی مثل [ارتش های فرازمینی] می ساختش. تو رو خدا با اسم کوروش بازی نکنید!

  • من به سازنده این بازی پیشنهاد میدم اوقات بیکاریو صرف گپ و گفت با اعضای خونواده کنه یکم بره بیرون با دوستاش دوری بزنه یه دوش اب خنکی بگیره 4 تا قرص ارامش بخش بخوره کلا خودشو اذیت نکنه به مام کاری نداشته باشه با ماجیک قرمز یه دایره گنده دور هنرو تاریخو …. بکشه

  • من پیشنهاد میدم طرفو تا بازیو نساخته ترورش کنیم . چون بازیو که ساخت گندی بزرگ به تاریخ مملکت زده میشه که پاک کردنش خیلی سخته

  • چرا توی لوگو به فارسی نوشته “نماد دوستی” و به انگلیسی نوشته Symbol Of Haunt !!!!!!
    چرا نام کوروش با رنگ خون چکیده و روی بکگراند مشکی !!!!! این کجاش نماد دوستی هست !!
    اگر اطلاعات درستی در مورد این شخصیت داشتند اسم بازی رو شاهزاده کوروش نمیگذاشتند !!!!

    اینها خواسته یا ناخواسته توهین کردند به این شخصیت بزرگ …

    ضمن اینکه شات هایی که نشون دادند برای 3 سال کار فراتر از ضعیف میشه گفت بود …

  • چرا؟؟؟ بابا برای ساخت یک بازی با این عنوان حداقل یک تجربه ی 10 ساله می خواد این دوستان بهتر با بازی های کوچک شروع کنند تا تجربه کسب کنند ساختن بازی با این عنوان تا 10 سال دیگه اشتباه است

  • برادر اقتصاد و مملکت و ….. و …. هر چی بود و نبود بردن زیر سوال از دار دنیا همین کوروش داشیم شما یا آبرومندش کن یا به کل بی خیال بازی سازی شو

  • میثم قربانی

    AMG
    چرا نظر های منو باک میکنی اقا میثم
    خودم رفتم صفحه قیس بوکشون به خودشون گفتم

    امیر اقای گل کدوم نظر شما پاک شده که میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
    سه تا کامنت دادی و سه تاش هم تایید شده،
    میشه بگین چه نظری دادین که تایید نشده؟؟؟

    اشتباه شد

  • کاملا با alone1992 موافقم… مخصوصا آخرش :

    خیلی از اینها ماهرتر ها و استادان تا حالا جرات نکردند درباره کوروش بازی بسازند چون فکر می کنن به قدر کافی نمی توانند عظمت و قدرت و صلابت کوروش رو نشون بدهند و متاسفانه یه عده آدم بووووووووووووق اومدن می خوان در سطح جهانی با آبروی کوروش بازی کنند.

  • برا ساخت چنین بازی به نظر من زوده………………. فکر کنم همه بدونن زیرنویس رو چیجوری میشه اجرا کرد دیگه لازم به توضیح نیست چنین چیزی 😉

  • این مسخره بازیها چیه ؟ بازی سازی شده بچه بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    طرف تا دیروز راننده ماشین بوده الان شده بازی ساز !!!
    دوست عزیز لطفا به فکر آبروی این مملکت باش . شما با این کار ارزش کار دیگران هم خراب می کنید.

  • سه سال اینها چه کاری انجام دادن ؟ این ویدیو بیشتر آموزش زبان بود دمشون گرم خیلی فان بود بازی سازی یک صنعت و برای ساخت یک بازی خوب با انجین UDK شما باید اول خودتان را بسنجید بعد از وارد این صنعت بشوید . خواهش می کنم اسم کورش بزرگ را با این بازهای مسخره خراب نکنید. شما بازی بازگشت کتیبه یا ارتش فرا زمینی را ببینید من به عنوان یک گیمر از دیدن همچین بازیهای لذت میبرم.

  • روی صفحه فیس بوکشون زدن ویدیوی بعدی از گیم پلیه، اگر ساخت بازی حقیقت نداشته باشه نمیتونن ویدیو از گیم پلی بدن
    من شخصا خیلی دوست دارم با وجود این همه بیگانه پرستی های کشورمون ی داستان درست و حسابی در مورد ایران ببینم و امیدوارم که سرکاری نباشه

  • ساخت بازی با این داستان نیاز به هزینه بالایی داره، همچنین تیم قوی و باتجربه ، با توجه به موضوع بازی و مانور روی اسم کورش بعید میدونم بتونن حمایت سازمانهای دولتی و یا نیمه دولتی مثل بنیاد رو بگیرن، البته سوالی که بعد از دیدن تیم سازنده به ذهنم رسید این بود که اگه تیم ایرانیه و مطمئنا بیشتر بازیبازاشم ایرانی خواهند بود چرا باید تریلر رو به زبان انگلیسی تهیه کنن، این نگاه نمیتونه نتیجه خوبی برای این بازی داشته باشه…

  • یادم رفت بگم که این صدای خانم انگلیسی هم از شبکه پرس تی وی و برنامه ایران (آشنایی با ایران) ضبط شده !!

  • انگلیسی رو از روی متن می خونه اونم طوری داره می خونه که آدم فکر می کنه داره درس حفظ می کنه 🙂
    این گروه با این همه دب دبه و کب کبه فقط یه آیکن افتضاح درست کردن که با هیچکدام از اصول طراحی اینترفیس و آیکن اصلا جور در نمیاد چون کلمات اصلا انطباق ندارن و رنگ ها چیز خاصی نمی گن و شکل سیاه که شبیه پرچمه ربطی به کوروش نداره اصلا صلح و دوستی و کوروش بیچاره چه ربطی به رنگ سیاه دارند؟ چرا کوروش قرمزه؟ متن انگلیسی مگه توضیحات اضافی هستش که بیرون از پرچم قرار گرفته؟
    خلاصه که کل کار ایراد هستش از همون ابتدا تا انتها!!
    مطمئنم هیچ آبجکت یا کاراکتری از بازی وجود نداره و این تصاویر هم از مادسازی و مکانهای پیش ساخته نمونه بودند .
    در صفحه قیس چوک هم فقط یک کاراکتر که معلوم نیست کی هستش قرار گرفته که به احتمال 90 درصد از یک جای دیگری به صورت آماده پیداش کردند.
    اینا جمع شدن تا آبروی ما رو ببرن پس باید جلوشون رو گرفت چون کوروش شوخی نیست! تاریخ این مملکته!
    خیلی از اینها ماهرتر ها و استادان تا حالا جرات نکردند درباره کوروش بازی بسازند چون فکر می کنن به قدر کافی نمی توانند عظمت و قدرت و صلابت کوروش رو نشون بدهند و متاسفانه یه عده آدم بووووووووووووق اومدن می خوان در سطح جهانی با آبروی کوروش بازی کنند.

  • AMG

    چرا نظر های منو باک میکنی اقا میثم
    خودم رفتم صفحه قیس بوکشون به خودشون گفتم

    امیر اقای گل کدوم نظر شما پاک شده که میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
    سه تا کامنت دادی و سه تاش هم تایید شده،
    میشه بگین چه نظری دادین که تایید نشده؟؟؟

  • این همش ماد سازی بود با udk هیچ کار خواستی هم نکرده بودن فقط یک درگ اند روپ ساده . زمان ساختش هم حدود 5 دقیقه طول میکشه من نمی دونم اینا می خوان ابروی کی رو ببرن بیچاره کوروش بزرک که بازیچه یک سری نوجوان الاف شده اند که هیچی از بازی و بازی سازی نمی دونن فقط یه انجین مجانی افتاده دستشون نمی دونستن چیکار کنن گفتن بیا چند نفر رو سر کار بزاریم ابروی یه شخصیت بزرگ رو هم ببریم.

  • من 4 بار نگاه کردم اخر نفهمیدم اینا میخوان بازی بسازند یا برای بازی دنبال سرمایه گذار یا کمک تخصصی میگردند
    من خودم توی رشته بازی سازی فغالیت دارم با 2 گروه هم مشغول ساخت بازی موبایل هستیم
    ولی تا به حال به اندازه اینا جو گیر نشدیم
    منم میگم اصلا نسازید اگه نه تخصص نه سرمایه اش رو دارید اصلا این موضوع رو خراب نکنید
    برید بازی کوچیک بسازید و تجربه تون رو بالا ببرید
    بعد احیانا لباس رسمی که نمیدونن چیه هر سرمایه گزار خارجی اینو ببینه فک میکنه طرف از توی خیابون بلند شده اومده اینا رو گفته

  • کلا 160 و مقداری بیشتر مرتبه این ویدیو بازدید شده تا کنون و بیچاره سرور سایتشون نتونسته سرویس بده به این همه بیننده از دم هنگیده….سایتشون رو تازه ایندکس نکرده بودن یعنی واقعا سازنده های بازی مبتدی هستن..!

  • بیچاره ها سه سال جون کندن!
    تازه شده این……
    آخه 3 الی 4 شات و نشون دادنش پشت سر هم خیلی مارو به وجد میاره جان خودم..!
    خب مستقل کار کردن و خواستن ایده های بلند پروازانه با هم جور در نمیاد …هیچوقت….
    احتمالا آبرو ی شاه هخامنشیمونم میبیرن…میخندیم….

  • تو رو خدا نسازید! جامادرتون نسازید! .بابا مگه کشکه بازی ساختن !بیچاره کوروش!صد درصد این کار نتیجه ی عکس داره ! 😐 😐 😐

  • اینا می خواستن از خارجی ها کمک مالی بگیرن !!!!!! شاهکار کردن به خدا .
    طفلی جوونای ایرانی //// عشق بازی سازی ببین باهاشون داره چیکارا میکنه .

    ولی سبک بازیشونو دوست دارم . fps