بازی ایرانی موبایل

بازی سیمرغ عرضه شد

بازی سیمرغ
بازی سیمرغ برای پلتفرم اندروید،در سایت کافه بازار عرضه شد. این بازی ساخته یک گروه مستقل به اسم بلو رابیت است.

بازی سیمرغ برای پلتفرم اندروید،در سایت کافه بازار عرضه شد.

این بازی ساخته یک گروه مستقل به اسم بلو رابیت است.

در ادامه می توانید توضیحات سازنده این بازی را مطالعه فرمایید:

بازی حماسی و هیجان انگیز سیمرغ کاری جدید از استودیو بازی سازی بلو رابیت است. این بازی برگرفته شده از سریالی با همین نام است که در سال 1371 ساخته شده بود و در آن سریال به نقش آفرینی دلاوران هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و خصوصا به رشادت های شهید علی اکبر شیرودی و شهید احمد کشوری در طول سالهای نخست جنگ تحمیلی پرداخته شده بود. این بازی سه بعدی در سبک حادثه ای و هیجان انگیز می باشد. بازی بصورت شبیه ساز سه بعدی پرواز با هلیکوپتر می باشد.
این بازی با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی (Unity) نسخه 4.6 طراحی گردیده و مدل سازی اشیاء سه بعدی (3D Objects) بکار رفته در بازی با استفاده از نرم افزار مایا (Maya) اجرا گردیده است.
پروژه بازی سیمرغ از فروردین ماه سال 1394 آغاز گردیده و هم اکنون پس از 5 ماه تلاش شبانه روزی از طریق مارکت کافه بازار منتشر گردیده است.
در ادامه می توانید تصاویری از بازی را مشاهده فرمایید.

بازی سیمرغ عرضه شد

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 12 =

  • سلام از ساختن این بازی ازتون ممنونم من این بازیو الان پیدا کردم از تصاویرش خوشم اومد و من هر بازی که خوشم بیاد اکثر رفیقامم خوششون میاد ولی حیف که باید پول داد و من نمیتونم برای بازی پول بدم بازم ازتون ممنونم که ساختید این بازیو

  • سلام خسته نباشید …. میخواستم بگم ماها هنوز یاد نگرفتم اینکه انتقاد کنیم ولی تخریب همو خوب بلدیم من بخاطر حمایت شده بازیو بخرم ولی بازی نکنم که از بازی ایرانی زده نشم واقعا بعضی ها که ادعای گیمر بودن میکنن هیچی نیستن چون در ابتدا افکار که حرف اولو میزنه این بازیم که شما ساختید باید حمایت بشه مگه بازی هایی امساله cod از اول خیلی خوب بودن نه انقد که از بازیشون حمایت شد … من تو عرصه بازی سازی چیزی نمیدونم ولی خیلی حوصله میخواد و از شما که هم وقتشو داری هم هنرشو میخوام که به فکر بازار ایران نباشی چون ما هیچ وقت پشت هم در نمیاییم ولی خوب همو تخریب میکنیم من به شخصه به شما و دوستاتو تبریک میگم دارم الان بازی میکنم خیلی باحاله Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes

  • با سلام خدمت دوستان و با تشکر از گیم ایمگ
    سازنده بازی هستم و به تمامی نظرات در حد توان پاسخ خواهم داد.
    جناب آقای علی : شما بازی ساز هستید؟ واقعا بازی ساز هستید چون اون ترین که گفتین ترین پیشفرض یونیتی نیست بلکه مدل ساخته شده در مایا هستش که به چهار قسمت تقسیم شده تا گوشی بتونه روان اون رو اجرا کنه و تعداد پالیگان کاهش پیدا کنه و طبیعتا با چندتا کلیک ساخته نشده و تمامی کوهها و صخره ها مدل هستند نه ترین!

    فقط یک تابع joystick?
    فقط 52 اسکریپت از اول برای بازی نوشته شده و حاضرم تک تک اونارو اینجا توضیح بدم و بیش از 35% کار کدنویسی بوده
    مساله کنترل : بهترع تشریف ببرین بازی پروازی مشابه در آندروید رو ببینین که با جوی استیک بهتر از این نتونستن کار کنن و این بازی برای استفاده در هر حالت و نه فقط نشسته با سنسور کار نشده که در داخل بازی علتش کامل توضیح داده شده
    هوش مصنوعی : من فکر نمی کنم در داخل جنگ هم تانک باهوش داشته باشیم که بپره در بره و .. هوش مصنوعی بازی از سیستم ساده جنگ استفاده شده
    دشمنها با دیدن هلیکوپتر شروع به شلیک کرده و مسیر خاصی را دنبال می کنن ( حمله به بازیکن ویا عقب نشینی )
    در مورد موشک : بازی برای جذابیت میزان استقامت بالایی در نظر گرفته شده تا بازیکن بتونه از بازی لذت ببره اگه با یک راکت دود میشد هیچ کس اعصاب بازی پیدا نمی کرد. اگه لغت شبیه ساز به بازی اطلاق شده بخاطر سبک پروازی بوده وگرنه در بازار در دسته بنده مبارزه ای ( اکشن ) قرار گرفته نه شبیه ساز
    در آخر شما فقط قسط تخریب بازی رو داشتین و کاملا معلومه بصورت مذحک و کاملا تحقیر کننده صحبت کردین که نشان از درک پایین شما داره، این بازی با 2 نفر نیروی متخصص کار شده و 4 نفر نیروی کمی که هیچ آشنایی با موتور یونیتی ندارن و تمامی مدلها در بازی بهینه سازی شده تا هیچ آبجکتی بیشتر از 2000 پلیگان نداشته باشه. تمامی تکنیک های optimizing در نظر گرفته شده تا بیشترین رنج گوشی بازی رو ساپورت کنه، و این بازی حداکثر توان بازی سازی دونفره هستش اگه قبول ندارین بسم الله شما بهتر بسازین ما قول میدیم حمایت کنیم.

    در آخر : وقتی بازی 5 ماه زمان میبره در ایران یعنی ضرر، وقتی من تمام وقتم رو میزارم تا بازی که ساخته میشه لذت بازی کردن رو به مخاطب انتقال بده و یک بازی الکی نباشه واسه پول در آوردن، در مقابل اینهمه ضرر، زمان و … یه خسته نباشید کوچیک جای دوری نمیره تا اینکه بشینین و هرچه قدر میتونین بازی رو تحقیر کنین. و شما بدون تست بازی و فقط از رو دمو نظر دادین که این نشان متخصص بودن شما هستش!!!

    البته با این روند بازی و حمایت در ایران ما هم تصمیم داریم در صورت ادامه این وضعیت بازی های خودمون رو برای بازار جهانی طراحی کنیم چون در ایران نه از طرف مسئولین نه مارکت نه مخاطب هیچ نوع حمایتی انجام نمیشه و در حال حاضر بروی 2 پروژه کار میکنیم که به احتمال زیاد یکی از اونها فقط در ایران منتشر میشه.

    باتشکر

    • سلام خسته نباشید …. میخواستم بگم ماها هنوز یاد نگرفتم اینکه انتقاد کنیم ولی تخریب همو خوب بلدیم من بخاطر حمایت شده بازیو بخرم ولی بازی نکنم که از بازی ایرانی زده نشم واقعا بعضی ها که ادعای گیم بودن میکنن هیچی نیست چون در ابتدا افکار که هر اولو میزنه این بازیم که شما ساختید باید حمایت بشه مگه بازی هایی امساله cod از اول خیلی خوب بودن نه انقد که از بازیشون حمایت شد … من تو عرصه بازی سازی چیزی نمیدونم ولی خیلی حوصله میخواد و از شما که هم وقتشو داری هم هنرشو میخوام که به فکر بازار ایران نباشی چون ما هیچ وقت پشت هم در نمیاییم ولی خوب همو تخریب میکنیم من به شخصه به شما و دوستاتو تبریک میگم دارم الان بازی میکنم خیلی باحاله :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • این بازی ….. طراحی گردیده و مدل سازی…..اجرا گردیده است.
    پروژه …… غاز گردیده و هم اکنون……منتشر گردیده است.
    همینطور که از توضیحات سازنده و ویدئو براورد گردیده بازی خیلی زیاد گردیده ….کیفیت کار اومده پایین…
    والا کنترلر بازی حتی با دیدنم معلوم بود که خیلی بده گرافیک و ui و حتی terrain استفاده شده که در حد چهارتا موس کشیدن تپ تپ تپ بوده رو گذشت گردیده چون کار مستقله اما دیگه کنترلر که دیگه کاری نداشت در حد 1 تابع و 1 joystick که هلیکوپتر رو بچرخونه …
    اقا این بازی ها رو منتشر نکنین بهتره به چند ماه دیگه روش کار میکردین یه چیز قابل بازی در میومد .
    اهان راستی هوش مصنوعی هم خیلی خوب کار کردین قشنگ مصنوعی در حد لاک پشت های تو ماریو ( که فقط راه میرفتن میزدی تو کلشون میرفتن تو لاک پرت میشدن) یه سری تانک که میرن .. تو هر بازی Simulatori که دیدیم 1 راکت بخوره به هلیکوپتر دود میکنه میچرخه افت ارتفاع میکنه 2 ومی رو بخره خاصه … انیجا 5 تا پشت سر هم بزنی تا 4 رمی هیچی نمیشه 5 امی رو بوخوره درجا میپکه …

    • آقا بخودی بازی رو تخریب نکنید. من دانلود کردم بازی هم کردم کلی فاز داد خیلی هم خوب ساخته شده. آقای علی گامون شما که بیخودی داری تخریب میکنی اولا تا بازی نکردی الکی ایراد نگیر دوما اگه بهترشو بلدی بیا بساز ببینیم چند مرده حلاجی؟؟؟؟؟؟؟

      • این جور صحبت کردن درست نیست. ایشون انتقادی داشتن درست یا غلط.(لحنشون درست نبود) اگر قرار بر این باشد که هر کسی که به بازی انتقاد کرد حتما بازیساز باشد که اصلا منتقد نداشتیم!

    • سلام خدمت شما دوست عزیز
      با انتقادتون اصلا مشکلی ندارم ،ولی بهتر بود که در قالبی علمی تر این انتقاد را بیان می کردید. اگر به صورت علمی صحبت کنید دیگر شاعبه تخریب به انتقاد شما نمی شود وارد کرد.البته بنده اطمینان دارم که قصد شما فقط انتقاد بوده و قصد تخریب این پروژه را نداشتید.